20.7.12

Recenze: Temný rytíř povstal [Dark Knight Rises] - 100%

Uplynulo osm let od chvíle, kdy na sebe Batman vzal vinu za smrt Harveyho Denta, aby mohl být (Dent) označen za hrdinu a aby mohli být jeho jménem vymeteni zločinci z Gothamu. Od té doby se Batman neobjevil a Bruce Wayne, fyzická i psychická troska, se straní lidí.

Pak se ale na scéně objeví Bane (Tom Hardy, nicméně mu 99,99 % filmu nevidíme do obličeje). Brutální polomutant, který se narodil v nejstrašnějším vězení světa a byl vycvičen Ra's Al Ghulem (který vycvičil i Batmana). No a ještě je do toho všeho zapletena mrštná zlodějka Selina Kyleová (Anne Hathawayová), bohatá filantropka Miranda Tateová (Marion Cotillardová) a mladý, ambiciózní, férový policajt John Blake (Joseph Gordon-Levitt).

Plus samozřejmě všichni živí z předchozích dílů, včetně některých, které byste nečekali. Ukočíruje to všechno Christopher Nolan? Budou mu na to stačit dvě a tři čtvrtě hodiny stopáže?


Temný rytíř leze stoupá šplhá povstal pro mě představuje vrchol toho, čeho lze dosáhnout v comicsovém filmu - čímž myslím "klasické superhrdinské" příběhy, jako Superman nebo X-Men, nikoliv sofistikovanější dramata jako Dějiny násilí nebo Road to Perdition, která vznikla podle comicsů a tudíž by se jim také dalo říkat "comicsové filmy".

Pro třetího Batmana platí skoro všechno to, co jsem napsal o druhém. Opět se odehrává v originálním comicsovém universu, ve kterém platí trochu jiné fyzikální, logické a jiné zákony (neodjistitelná vodíková bomba, únos letadla za letu atd., atd...), ale jeho obyvatelé řeší velmi reálná morální dilemata. Protože ale tato dilemata pramení z oněch mírně nereálných zákonitostí tohoto světa, i jejich řešení jsou mírně nereálná. To ale nijak nesnižuje intenzitu oněch dilemat, která dokáží veskrze kvalitní herci patřičně "prodat". A dilemata mají tentokrát úplně všichni, včetně Alfréda (Michael Caine) a Lucia Foxe (Morgan Freeman).

Scénář (Nolan plus jeho bratr plus David S. Goyer) není nijak úžasně sofistikovaný, ale kdyby byl sofistikovanější, nehodil by se do tohoto comicsového světa, kde je dobro a zlo definované mnohem černobíleji, než ve "vážných filmech" a symbolika je poněkud prvoplánovitější. Je velmi jasné, jakým současným ožehavým tématům tvůrci "nastavují zrcadlo" (Gotham je tentokrát zcela jasně identifikovatelný jako New York), a obávám se, že nějací kokůtci začnou na demonstrace "LEGALIZE TRÁVA, OCCUPY VŠECHNO" místo masek Guye Fawkese nosit Baneův respirátor s darthvaderovským měničem hlasu...

(Což mi připomíná, že tento film má svým příběhem a strukturou hodně společného s V jako Vendeta, ale je podstatně vydařenější.)

Hlavně si ale říkám: Proč sakra nemohou mít ostatní comicsové filmy aspoň takto sofistikovaný scénář, ve kterém většina postav má svůj patřičný dějový oblouk a jejich osud se nějakým rozumných způsobem naplní? Proč nemohou ostatní comicsové filmy obsahovat šokující překvapení, které je překvapivé, ale přitom nepůsobí jako naprostá debilita? Proč je tenhle film, který není úplně dokonalý, o tolik lepší, než 99 % ostatních "zábavných, komerčních, comicsových" filmů?

Ve filmu pochopitelně jsou akční scény a není jim co vytknout. Úvodní únos letadla je lepší než cokoliv, co jsem za poslední rok viděl a každý režisér bondovky musí snít o tom, že se mu možná jednou podaří něco podobného natočit. A je to působivé a napínavé, přestože nemusíte být pilot a fyzik, aby vám došlo, že by to ve skutečnosti takhle provést nešlo.

Většina filmu ale není akční - Batman se v něm poprvé objeví až po 45 minutách a akční scény se konají celkem tak 3-4 (ale zato pořádné). Více než akční scény mě zajímaly dialogy a herecké výkony. Vzpomínáte na původní X-Men? Jak skvěle v nich fungovaly scény mezi Magnetem a profesorem Xavierem, ať už se McKellen a Stewart bavili o čemkoliv? Představte si, že podobnou hereckou kadenci mají vpodstatě všechny scény ve třetím Batmanovi, a navíc jsou lépe napsané. Několikrát jsem si při filmu řekl "Jó, to byla fakt libová replika".


Pokud bych třetímu Batmanovi měl něco vytknout, tak snad jedině to, že mnohé věci v něm fungují velmi podobným způsobem, jako fungovaly v předchozím Batmanovi, tudíž je to o něco méně originální. I z tohoto důvodu je ideální, že tímto filmem je trilogie završena (což není spoiler, máte to i na plakátech). Ale, samozřejmě, je spolehlivě zařízeno, aby dojná kráva Warner Bros. v příštích letech nepřestala dojit. A je to zařízeno velmi elegantně...

Po skončení filmu jsem měl skoro na krajíčku (hlavně oka, ale i penisu - přeci jen to byly skoro 3 hodiny). Jednak jsem byl dojat tím, jak důstojně byl završen osud této reinkarnace Batmana. Ale také jsem byl dost smutný z toho, že skoro nikdo další v Hollywoodu neumí dělat filmy, které by se takto strefily do mého gusta. Filmy, ve kterých jsou skvělí herci s chytrými dialogy, neutuchající hudba Hanse Zimmera, trocha toho filosofování, a celé dohromady je to inteligentní komerční zábava za spoustu prachů. Je jistě těžké něco takového natočit, ale je to opravdu tak těžké, že se to stává tak výjimečně?

P.S: Zajímavé je, že ve filmu ani jednou nezazní jméno "Catwoman", jen různé kočičí narážky a špílce.

P.P.S: Pro plné pochopení děje je dobré připomenout si prvního Nolanova Batmana (Ligu stínů a Scarecrowa), ale není to nezbytně nutné.

P.P.P.S: Bonusové body za to, že ve filmu žádným způsobem nefiguruje Nokia Lumia.

197 komentářů:

  1. Ani jeden cat full frontal?

    OdpovědětVymazat
  2. http://i1169.photobucket.com/albums/r502/sheresky/civavamyass.jpg

    OdpovědětVymazat
  3. "nicméně mu 99,99 % filmu nevidíme do obličeje"

    nešlo by to bez spoilerů? i taková malá zmínka mi přijde dost spoileroidní...díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a co presne ti tato informace prozradila? ze se Bane neodmaskuje po takrka celou dobu filmu? inu, je to trochu ztrata prekvapeni, ale snad to nezkazi celkovy zazitek :D

      Vymazat
  4. pica 100% to chci fakt videt, ty fakt kurva fando uz na ty procenta nevidis nebo co, to ti poradil vosmak?

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to vážně obdivuhodné, co se Nolanovi s touhle trilogií povedlo dokázat. Jedinečné spojení lidí, kteří dohromady vytvořili neuvěřitelně silnou a přímo magickou podívanou. S inteligencí, přesahem a perfekcionismem v mnoha rovinách bude IMO jednou provždy velkým vzorem kinematografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vážně obdivuhodné, co se Pepovi s tímhle komentářem povedlo dokázat. Jedinečné spojení slov, které dohromady vytvořili neuvěřitelně silný a přímo magický text. S inteligencí, přesahem a perfekcionismem v mnoha rovinách bude IMO jednou provždy velkým vzorem diskutujících.

      Vymazat
    2. A navic na me Josef uz 2x vyskocil z Flattru jak certik z krabicky a ani se na fotce neusimiva!!!

      Vymazat
    3. Mily Pepo, složitější slovíčka přenechal panu učitele ve speciální skole.
      Tvůj Fanous

      Vymazat
    4. Pepa skutecne na fotce vypada jako zak specialni skoly, ktery uz minimalne 3x propadl... Ale nesmejme se mu, to by nebylo hezke.

      Vymazat
    5. Hlavně se nám, Pepo, z toho neposer.

      Vymazat
    6. Ja bych se klidne zasmál. Smich je koření života.

      Vymazat
  7. Asi skoro tak dobry, jako by byl dobrej Promeseus...

    OdpovědětVymazat
  8. Nejsem si zcela jist ale myslim že tu na fffilmu bylo trochu v komentářích slušněji. A recenze se mi líbila. No vlastně ne. Jen se víc a víc nemůžu dočkat a tak neusnu. No alespoň si zahraji super mega hustodémonsky krutopřísnou Batman Arkham sérii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní nedopyčista20. července 2012 v 9:16

      Nechoď pryč. Pomalu se to tu mění z příjemného absurdně dadaistického provokativního kompostu na otravnou žumpu. Aneb anonymní dopyčisto: vše má svou míru a i ty bys ji mohl dokázat poznat

      Vymazat
    2. IMHO, žumpa je to tady už dávno.

      Vymazat
    3. Už delší dobu je to tu jak nějaká podivná soutěž o nejvtipnějšího kreténa.

      Vymazat
    4. Víte co? Jděte do hajzlu s pejzama a povýšeneckejma kecama. Když je to tu žumpa, tak si v ní nemáchejte šosy a běžte onanovat nad něčim jinym.

      S přátelským pozdravem,

      Anonymní

      Vymazat
    5. Tak když toho nejnevtipnějšího jsi vyhrál ty, chceme vědet i vítěze druhé strany, víš?

      Vymazat
    6. Kanál tady z toho dělají tak dva, tři debilové. Navrhuju odchytit a poslat do Somálska v pytlích přimíchaných do humanitární pomoci.

      Vymazat
    7. Dočkáme se po prázdninách. Děcka školou povinná budou mít zase jiný starosti.

      Vymazat
    8. Nejvíc bordelu tu dělá Anonymní. Nechápu proč s tím nikdo nic nedělá, když se ví o koho jde!

      Vymazat
    9. Aktivně solící Bulvák20. července 2012 v 14:10

      No tak já vám něco povím k cenzuře. Kříštálovou lupu loni vyhrál takovej blbeček co si píše blog 1000 věcí co mě serou.
      Diskuzi vypnul asi po stém příspěvku, když neunesl normální neurážejicí nesouhlasný názory. Po 200 vstupu vydal pompézně knihu nesoucí název 1000 věcí..(!). Při 400 příspěvku se mu na to vysrala jeho týmová kolegyně(původně psali blog ve dvou). A lidi to přestávají číst. Vsadím boty že to na 1000 nedotáhne.

      Na Františkovi si vážím, že dokáže brát věci, život, diskuzi s nadhledem. Zkuste to taky a budete si ten život víc užívat.

      Vymazat
    10. Was?? Jak souvisí "normální neurážejicí nesouhlasný názory" s příspěvky typu "dělají si vojebanou prdel sráčové? ty zpíčený zmrdy, který vysrali tuhle smradlavou sračku, bych rozřezal a rozemlel na kaši, pak je sežral, vyblil, znova sežral, vysral, pochcal a spálil. loni jsem totéž udělal s tvůrci westernstory, který při tom rozřezávání řvali jak podsvinčata, proto jsem je ještě posypal solí, aby řvali ještě víc, až jim střeva stříkaly z držky...." ?

      Příklad jsi sice uvedl hezkej, ale na tuhle situaci se nehodí. A navíc nikdo tu neapeluje na mazání diskuse. Apelujem na dopýčistu, aby se sklidnil a nepřeháněl to. Všeho moc škodí.

      Vymazat
    11. Aby ses neposral.

      Vymazat
    12. Někdy má Anonymní chvilku, kdy se fakt tlemím u monitoru a za 20 vteřin je úplně trapnej... Aby se oddělilo zrno od plev, možná by stálo za to zakázat anonymitu.

      Vymazat
    13. Mara, to je nejvetsi kravina, co jsem si dneska precetl. Ty jsi profik, nebo te proste jenom psani pitomosti bavi?

      Vymazat
    14. Mara je intergalakticky kokotas.

      Vymazat
  9. A já myslel, že se to točilo ve Philadelphii a on z toho jde poznat New York?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to sis jenom myslel.

      Vymazat
    2. Filadelfie hrála New York přejmenovaný na Gotham. Jo, hodně mejkapu.

      Vymazat
    3. Točilo se v Pittsburghu a New Jersey. Žádná Philly, ta vypadá úplně jinak.

      Vymazat
    4. Nepisu nic o tom, kde byl film natacen. Napsal jsem, ze Gotham v tomto filmu evidentne ma vypadat jako New York.

      Vymazat
    5. což dělá jak, segnore Fuko?:-))

      Vymazat
    6. Není to u Kralup?

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem ještě dříve než byl vymyšlen a celý napsán.

    OdpovědětVymazat
  11. tak kluci jedem ať je diskuse opět hlupacko/humpolacka.

    OdpovědětVymazat
  12. Na prve dva pokusy som precital:
    ...Proč nemohou ostatní comicsové filmy obsahovat ŠUKAJÍCÍ překvapení :)
    Na ten film sa fakt tesim :)

    OdpovědětVymazat
  13. No tak to mi ho teda vyndej - invaze slusnackych diskuteru z G+? Co na to Anonymni?

    OdpovědětVymazat
  14. Ukáže Batman svojí velkou motorku?

    OdpovědětVymazat
  15. Sice na FFFILM chodim protoze mame tak nejak stejny vkus na filmy a pokud Frantisek napise, ze se mu film libil, je velka sance ze bude i mne, ale i po tech 100% se mi do kina nechce. Na prvnim Batmanovi od Nolana jsem byl na pulnocni projekci v kine narvanem hardcore fanousky, a po pulce jsem neodesel jen proto, ze jsem se bal ze me ubiji :) Ten film by strasny tak moc, ze jsem ho dal do sveho seznamu 10ti nejhorsich filmu, co jsem kdy videl :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 100% je fakt tezkej ulet, vsichni chvali toho predchoziho rytire, zvlast pote co zemrel Ledger a pritom je to shit a nuda nejvetsi. Videl sem to 2x a ani jednou jsem to nepochopil neorientoval sem se v deji. Ano lidi to tak moc chvali ze sem se na to z povinosti podival po 3 letech znova, s tim ze mi neco uniklo. A ne.

      Takze je mi jasne ze todle bude podobna sracka. V 99% se s Franou neshodnu a proto sem chodim abych videl na co do kina nechodit.

      2 a 3/4 hodiny to by me asi jeblo, no nic za chvilku je tu Hobit 100 strankova knizecka ze ktery Jackson zas udela 6 hodinovou epickou nudu naservirovanou v prubehu 12 mesicu ve dvou porcich. A vsihcni zas budou chrochtat jake je to dilo.

      Vymazat
    2. Anonymní20. července 2012 9:25 - Ty budeš asi genitální od přirození, ne? Když se neorientuješ v ději The Dark Knight a myslíš si, že Hobit má 100 stráneček.

      Hobit má skoro 400 stran a že jsi se neorientoval v TDK mluví samo za sebe.

      Ladies and Gentlemen, this is the final human evolution state, the Jerk!

      Vymazat
    3. 400 stranek z toho 200 obrazku, ale jen si toho rytire dal uzivejte, a kam to vede ha?

      http://zpravy.idnes.cz/strelba-na-premiere-batmana-v-denveru-dw3-/zahranicni.aspx?c=A120720_101800_zahranicni_aha

      ma to stejne ucinek jak videohry na Frantu a je to jen otazka casu

      Vymazat
    4. Podobní chytráci jsou nejlepší. Já bych to spíš otočil - kromě pár maniaků se v tom ději totiž neorientoval skoro nikdo... A to že se střílí od boku se 100 procenty poměrně dobře ladí s jinými recenzemi, které se nesnaží provokovat a o filmu vypovídají věcně - viz třeba http://aktualne.centrum.cz/kultura/clanek.phtml?id=751075

      Vymazat
    5. "V pomyslném souboji komiksových blockbusterů porážejí Avengers a Amazing Spider-Man tuhle namachrovanou a nabubřelou nudu na celé čáře."

      Tak nejak... to bych vicemene napsal i o Temnem Rytiri.

      Vymazat
    6. Pokud si nepochopil děj TDK, tak už ti zbývá jenom ten krteček...

      Vymazat
    7. oblec si batmanovskej latexovej kostymek a bez voprcat svoji civavu ty jedna TDK videokazeto

      Vymazat
    8. Souhlas, mě se TDK taky nelíbil, většinou se s Fukou na hodnocení shodnem, proto sem taky chodim, abych věděla, co je ted v kinech +- dobrý a co ne, ale tohle adorování absolutně nechápu a stašně mě to sere, jak se to každýmu líbí, když je to přitom taková nudná a nepovedená slátanina.. Už se těšim až to konečně utichne kolem těch Nolanovejch filmů a někdo natočí zas nějakej pořádej film o Batmanovy, abych si spravila chuť.. Burtonův Batman nebo hry Arkham asylum/City, to je jiná.. Nolanova vize jde absolutně mino mě. Nejvtipnější na tom, je jak si to vždycky berou lidi hrozně osobně, že se to někomu nelíbí a chtěj se o tom hádat a urážet člověka za odlišnej názor, ubohost..

      Vymazat
    9. @ 20. července 2012 19:43:

      dekuji, jsem rad ze tu nejsem sam, ale s temadle typama to zrejme nema cenu, pac ty jsou prilis cool a v obraze

      Vymazat
  16. Za všechno může Fuka, napíše slušnou recenzi a teď tady všichni slušňákují jak největší slušňáci. Je mi z vás na blití.
    Tvrďák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ty asi budeš jeden z těch dopyčistů určených na odchyt a kastraci ..

      Vymazat
  17. Díky Franto! Můj muž teď možná bude ochotnej se mnou na to jít.

    OdpovědětVymazat
  18. Tato recenze je tak pozitivní, že jakákoliv zmínka o některém z FUKAMEMŮ by byla zcela nepatřičná. Příští sobotu na to razím do kina a moc se těším. V úctě Anonymní

    P.S. Vážení Anonymní v 8:59 a v 9:25, jste oba pyčové, smrdí vám šulin, máte zahnědlý anály, odporný prsa a koukejte solit bulvovné, než vám narvu rozzuřenou čivavu do slipů!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. natoč to a dej to pak na zvrácený.cz ... :D

      Vymazat
  19. V Batmanovi dvojce mi dost chyběl humor nebo nějaké odlehčení, bralo se to IMHO šíleně vážně až pateticky. je to v tomto dílu stejné? všechna ta dilemata jsou opět otázkou přežití vesmíru? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Humor a odlehčení NE! Doufám, že jsi v menšině. Já naopak vítám každý film, který nemá potřebu všechno odlehčovat a má odvahu zpracovat tu látku vážně. Ono je totiž většinou mnohem náročnější, musí to být uděláno lépe, uvěřitelněji. Bez těch pomrkávání, že je to jen jako, nevážný.

      Odlehčení v takto vážných filmech = alibi, že to neumíme udělat pořádně

      Vymazat
    2. V tomhle je jen nechtěný humor. Jinak nic.

      Vymazat
  20. Cituji: "P.P.P.S: Bonusové body za to, že ve filmu žádným způsobem nefiguruje Nokia Lumia. "

    Omyl Franto, velky omyl! Po celou dobu filmu ji totiz nosi Bane v kapse! Ale chapu, ze to muze nekomu na prvni shlednuti uniknout (spolu s močí na konci filmu).

    OdpovědětVymazat
  21. Franto, tak ukaplo nakonec z penisu, nebo ne?
    Tahle nejistota se neda vydrzet.

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý den,
    Chtěl bych se zeptat zda po titulcích ještě není nějaká další scéna.

    OdpovědětVymazat
  23. Kolik % dal F.Fuka batman begins?

    OdpovědětVymazat
  24. Má tento film co dát i člověku, pro kterého není nejlepším Jokerem Heath Ledger, ale Cesar Romero?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má tento film co dát i člověku, pro kterého není nejlepším Romerem Cesar, ale George Romero?

      Vymazat
    2. Nejlepším Romerem je John. Nejlepším Georgem je příčesek Patricka Stewarta. Má tento film co dát i člověku?

      Vymazat
    3. Takovému člověku dá nejvíce kulka!

      Vymazat
    4. Kteremu cloveku neda nejvice kulka?

      Vymazat
    5. nejlepším Cesarem byl vodjakživa Julius. Gaius Julius.

      Vymazat
    6. Nicméně nejlepším gayem navždy zůstane Fučík

      Vymazat
    7. Nejlepsi Joker je samozrejme Frantiskuv otec.

      Vymazat
  25. Velmi rad navstevuju blog, ale jaka zumpa je tady vzdy v komentarich, to se jinde nevidi. Prumerne IQ v diskusi je tak okolo 50 bodu. Jakykoliv vecny prispevek je hned zaslapan a zesmesnen nejakym debilem. To je fakt prehlidka exotu a kokotu... Diskuse bych bud zrusil nebo je moderoval, protoze tohle uz je podle me neunosne. Michal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The night is darkest just before the dawn. ;)

      Vymazat
    2. ja bych vsechny tyhle prispevky zakazala.

      Vymazat
    3. Sol Bulvám a neser Ajvngou!!

      Vymazat
    4. Tak tady, kurva, to IQ neznižuj jěšte i tvou přítomností, teplákovej Michale!

      Vymazat
    5. Michal, Michal, kozy pichal

      Vymazat
    6. Michale, máš naprostou pravdu a proto jsem se rozhod pozvednout tady úroveň poezií, kterou ti věnuji:


      Ach Michálku, Mišku, Michal!
      Mámu sem ti v noci píchal.
      Odporný ma prsy, to zas ano,
      no můj byl i tak tvrdý jako ocelový lano.
      Alespoň, že má tvá máti ten vybělenej anál
      a ne ňákej hnědej vodpadovej kanál.
      „Tvůj autobus do mých Lidic vraž mi rychle!“
      říkala mi roztouženě a zcela ztichle.
      Když byl konec tepláky sem voblík a vysmah ven.
      Svítilo slunce, Vosmík blékal, prostě krásnej den.
      Dneska vod Poledňákový mi přišla správa prý sem byl i dobrej.
      Přiznávám, že potešilo mě to, až sem z toho celej bodrej.

      Vymazat
    7. Navrhuju zvolit Michala jako moderatora!

      Vymazat
    8. Anonymní, tu básničku jsi teda ve druhý půlce dost odflák, styď se. Ale ten začátek mě sundal ze žídle, za to palec nahoru

      s úctou

      Anonymní

      Vymazat
    9. A od Polednakove prisla sprava majetku, sprava verejna/statni nebo sprava poezie?

      Vymazat
    10. Jak bleka Vosmik?

      Vymazat
  26. Na premiéře filmu Batman postřílel útočník 10 lidí
    http://www.lidovky.cz/na-premiere-filmu-batman-postrilel-utocnik-10-lidi-f7d-/ln_zahranici.asp?c=A120720_101936_ln_zahranici_jv

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Součást promotion ??

      Vymazat
    2. Zklamaný divák?

      Vymazat
    3. Výbušná premiéra !

      Vymazat
    4. Ježišmarjavole, musím se jít podívat na obrázek, který ke střílečce v Denveru připojil Fukabot na Krásných zprávách.

      Hardcore Anonymní, co mrdá Dušíny z G+ do ucha

      Vymazat
  27. Franto, vyplatí se na to jít do IMAX?

    OdpovědětVymazat
  28. Vyplatí se mi na to jít, když se mi plete batman a superman a naposledy sem batmana viděl, když ho hrála kim basinger?

    OdpovědětVymazat
  29. Největší problém s touhle v současnosti vedenou válkou o míru sprostoty v komentářích vidím v tom, že Franta se kloní spíše ke straně kanálů a dopyčistů. Spousta jeho narážek, ta fotka a tak, to prostě tu svoloč rozdráždilo k nepříčetnosti.
    A asi, kdyby se tu vyjadřovali intoušové a geekové, necítil by se tak dobře. Nad kanálem vždycky může cítit intelektuální převahu.
    Ale(!)podřezává si tím větev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až tak bych to zase neviděl, ale je pravdou, že to tady začíná silně zasmrádat....mírná cenzura by tomu jenom prospěla.

      Vymazat
    2. Franta to vsechno zacal a jedine on to muze skoncit, tim ze se sam stane opravdovym a nejen predstiranym, nefalsovanym intelektualem.

      Ale on radeji zasedne kazdej ctvrtek vedle Vosmika na svatbu zve Kubika a v kalhotach Krysarika(ve skutecnosti civavu).

      Vymazat
    3. Tak nejak mi prijde, mila Kassandro a ostatni, ze vam unika, kdo ze pise na tento blog. Nebo snad byl Kompost intouska a geekovska zabava?

      Vymazat
    4. Spíš je to tak, že to tu je přesnější odraz FF textů a ubylo řiťolezců :)

      Vymazat
    5. To anonym 12:13 - Jo, to mi asi uniklo, takže si vybělme anály, strčme si do nich ostnatý drát, prudkým pohybem vytáhněme a..vyleze nám HUMOR ala Fuka a Baldynsky ??!! Tak jednoduchý to asi nebude, pořád věřím, že má Fuka větší IQ než Woody Allen...

      Vymazat
    6. Nejde o spor intelektuálnost versus vulgarita! Lidice, sms, čivavy, full frontal, tepláky, odporná prsa, i ten vybělený anál Damona Lindelofa sem prostě už patří. To je součást FFFilmu, jako jeho koření, který inteligentní kuchař umí použít s mírou a tak, jak se hodí.
      Jde o spor kompost versus žumpa. Jeden nebo dva žumpoidní dopyčisti to koření používat neumí. O to víc se tu ale předváděj.

      Vymazat
    7. bežte už vsicni do pyče s timhle kvadrovanim homohumotu, nebo sem zacnu taky prispivat! A neanonymne a o filmech!

      Vymazat
    8. Zamyslel jsem se dlouze ( a to mém případadě znamená opravdu dlouze), a dávám ti za pravdu...jde o to koření. Ale není tady už trochu přesoleno ?

      Vymazat
    9. jenže na to nemáš. nemáš koule ani na to, aby sis dal nějakou originální přezdívku, tupoune anonymní

      Vymazat
    10. Kdo na to nemá, zlá teto ? :)

      Vymazat
    11. to: anonymní 16:06

      Vymazat
    12. Ano, to s tim kořením je trefné. A posledních 14 dní je tu přepepřeno, že se dejchat nedá. Předtím to tu bylo taky ujetý, ale vtipný. Teď spíš otravný...

      Vymazat
  30. "...každý režisér bondovky musí snít o tom, že se mu možná jednou podaří něco podobného natočit." Někde jsem slyšel, že natočit bondovku je jednou z Nolanových režisérských ambicí. Doufám že to stihne dokud Bonda hraje Craig :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Craig je nejhorší Bond v historii, i Dalton byl lepší a to je co říct. Už aby ho někdo kopnul mezi půlky a dostal se tam zse někdo normální.

      Vymazat
    2. Craig je jednoznacne nejlepsi i presto ze vypada jak Putin, to je ale u tajneho agenta zapadnich mocnosti spis vyhodou. Dalton je ten metrosexualni sampon? to si delas prdel ne?

      Vymazat
  31. Františku (nebo kdo jste to už viděl), myslíte, že je to únosný pro 12-letýho kluka? Dvojku s Ledgerem viděl (sice ne v kině)a v poho... Jde mi samozřejmě o děsivost a násilí (z traileru nic moc nevyplynulo). Předpokládám, že erotiku není třeba řešit (full fronal už Franta komentoval:-)) Jo, mimochodem coby přispěvatel na provoz blogu se taky přimlouvám za větší sebekritičnost komentátorů. Příspěvky můžou bejt sprostý, pokud jsou vtipný. Frustraci a mindráky si řešte jinde, DÍK!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněls napsat svůj mail, kam ti máme posílat naše příspěvky před zveřejnením, abys moh rozhodnou jestli jsou vtipný, a když ano, tak na kolik vulgarit.

      Vymazat
    2. Kritika muze byt ostra, ale konstruktivni, soudruzi! Narceni Anonymniho z frustrace a mindraku uz nepovazuji za soudruzskou. To je fakt hodne za hranou slusne diskuse.

      Jinak s zadosti o informaci o vystrasujicim sluneti ve filmu je treba se obratit na Petra.

      Vymazat
    3. Vše by vyřešilo zavedení hodnocení komentářů. Plusy a mínusy. To by už dávno měl být standard. Jako jinde na webu... Proč to tu progresivní počítačový guru mitr Fuku už dávno nemá?

      Vymazat
    4. "frustraci a mindraky si řešte jinde" .. to se mi líbí, fakt!
      Fór je v tom, že jsou to očividně právě ti nadržení kanálové, kdo sem zavlékají své frustrace z vlastního očividně nenaplněného sexuálního života. Vím, že bych je měla měla politovat, chudinky, ale já bych je radši nakopla.

      Vymazat
    5. Co je, sakra, nevhodnýho na erotice pro 12-letýho kluka? Většinu nás vytáhli matce z píči, cucali jsem svým matkám kozy a najednou nahá těla škodí? Rozhodně považuji za škodlivější téměř vše co je k vidění v televizi, tahle duhový multikulti pičoviny určené k výchově nás a našich dětí.
      Jebem ťa kokot tri.

      Vymazat
    6. Di do prdele Alis, seš ubohá chudinka a tak nám to tady svýma kecama a kopáním nekaž, to zvládáme sami a líp.

      Vymazat
    7. BA-NE tam beha se slunetem v rozkroku! Nastesi neni vystrasene, takze vem dvanactiletyho haranta a jdete do...kina.

      Vymazat
    8. Obavam se, ze 12lety kluk se u toho bude dost nudit.

      Vymazat
    9. to Kohba: no pokud je ti dvanáct, tak můžeš samozřejmě kritizovat kohokoliv a cokoliv, zlatíčko.

      Vymazat
    10. On se u toho nudí kdekdo, se mi zdá. Mojí přítelkyni se na filmu nejvíc líbilo, že catwoman měla stejnou Nokii jako ona (C2-01). Jinak se nudila.

      Vymazat
  32. ja wam neco povim, a to obvykle nedelam, ale ted musim... ehm... :)

    na fffilm se chodim odreagovat a to predevsim do diskuzi; jejich uroven povazuji za jednu z nejlepsich vubec, prave proto ze je tak poklesla, sprosta, kontroverzni a agresivni - vznikaji z toho obcas takove perly, ze mi z toho tecou slzy smichu jako hrachy... takze vam chci uprimne od srdce podekovat a hlavne proboho nic nemodrujte, necenzurujte a vubec... neprepinejte... ;)

    Tě pic!
    Teplak z Teplic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se pridavam, v praci na me koukaj jak na kretena kdyz nekolikrat denne dostavam zachvaty smichu(coz je zdrave), a ti kdo nemaji smysl pro meta-homo-civavi- humor necht jdou laskave doprdele nebo na g+

      Panda cervenec, 2012

      Vymazat
    2. Neboli když jsem homosexuál, nedejbože žid, mám jít do prdele ??!! Nebo rovnou do Osvětimi ??!!

      Vymazat
    3. nemusíš, ale můžeš se zaregistrovat třeba zde - http://cz.facebookvice.com/

      Vymazat
    4. Nebo autobusem do Lidic

      Vymazat
  33. v americe si uz batmanovo poselstvi vzali k srdci:

    http://zpravy.idnes.cz/strelba-na-premiere-batmana-v-denveru-dw3-/zahranicni.aspx?c=A120720_101800_zahranicni_aha

    OdpovědětVymazat
  34. moc nechápu ty diskuse o diskusi
    kdyz mi prijde debata hloupá, sprostá a nezábavná, obvykle ji zavřu ale nemám potřebu se vyjadřovat k úrovni diskutujících

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ja bych chtel jenom vsechny upozornit, ze taky nemam vubec potrebu se k nicemu vyjadrovat.

      Vymazat
    2. Ste voba buzny, todle sem vyjadrit musel. A solte bulvam pycove, jinak vas adbloknem.

      Tak cau v pondeli.

      Posledni Intelektual FFFfilmu

      Vymazat
    3. Nechápeš to proto, hustotlesi, protože sem lezeš jednou za uherák. Pro nás ostatní je to jasné - bejvalo to tady úžasně zábavné a vtipné, pak přišli Kanalian Invaders a je to humáč. Ale proč bysme měli vyklízet pole my?

      Vymazat
    4. A kdo rika, ze mate vyklizet pole? Tak si sem dal piste svoje inteligentni a sofistikovane prispevky, vzdyt je to kazdymu jedno.

      Vymazat
  35. Nic se cenzurovat nebude, nejsme v Rusku (Putin je curak)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladimir Vladimirovic Putin22. července 2012 v 23:16

      Za urazku moji osoby vas vyzvedne zitra v 18:00 agent #42365 v miste vaseho bydliste. Nepokousejte se o utek nebot vam jinak po spravedlivem procesu bude misto 20 let za uralem priklepnuto 25 v uranovych dolech.

      Vymazat
  36. Diskutabilní ty debilní diskuze. Kurva, už mi taky nejde vymyslet žádnej vtip.

    OdpovědětVymazat
  37. Diskutujte prosím o diskusích v diskusích. We need to go deeper!

    OdpovědětVymazat
  38. Odpovědi
    1. Fuj co toje za tlustou vopici? Bez s tim doprdele Lindelofe.

      Vymazat
  39. Fuka by měl tydle flamewary mezi poskompostími hulváty a zbytkem světa nějak monetarizovat. Např. placenou funcí moderátora v diskuzi. Kdo dostatečně osolí bulvy, ten dostane na nějakou dobu právo "FukaCL" a muže to tady dle libosti zcenzurovat.

    OdpovědětVymazat
  40. Ja myslim ze je to hezky a dojemny, jak je tu Fuka pomalu, ale jiste Kompostovan za ziva, myslim si, ze ho to urcite tesi a uprimne nechapu vsechny ty teplaky, co tu breci nad urovni diskuse a vtipu, to nebyli nikdy na Kompostu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co je to kompost?

      Vymazat
    2. Kdyz hazis vajecny skorapky a ruznej humus na jedno vyhrazeny misto na zahrade za barakem.

      Vymazat
  41. lepší než co napsali ti kokůtci z MOViEZONE....

    OdpovědětVymazat
  42. Denver vs. Batman - 12:0
    (po prvním poločase)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Too soon, my anonymous friend, too soon. Nebo ne?

      Vymazat
    2. awarding the remaining 11 points is still undecided

      Vymazat
  43. Jako dat 100% filmu, kuli kteremu zahynulo uz minimalne 12 lidi, to je tezkej HYENISMUS, pan Fuku by se mel stydet a venovat vsechno bulvovny na charitu, idealne na stavbu nove zastavky MHD v Lidicich, pripadne Lezacich!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak. Měl by napsat příspěvek "Sedím v kině na Batmanovi a je mi dobře". To by vystihovalo jeho vystrašující nitro lépe.

      Vymazat
  44. Kurva, sem nalezlo lidí z Vodafonu.

    OdpovědětVymazat
  45. Jako mně se taky betmeni od Nolana neliběji (počitam, že trojka bude nemlich to samý), ale střílet kulivá tomu, že to je blbost, do lidí, už mi přijde jako docela silný kafe.

    Jinak si myslim, že je pravda, že Anonymní to už trochu přehání, ale zase lepší retardovanej blb, kerej si myslí, že je fasaftipnej, no ne čumte, debilové, než inteleguáni, co řešej sračky, jako třeba příběh, technický provedení nebo povislý prsa ve filmech co tu fouka recenzuje.

    Howgh

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a mame tady dalsi howgh...

      Vymazat
    2. No a mame tady dalsi "no a mame tady dalsi howgh..."

      Vymazat
    3. "No a mame tady dalsi howgh..." jen pokaždý poukazuje na zastydlý puberťáky, který třeba i ve čtyřiceti letech mají pořád potřebu říkat howgh jak blbci.
      Fakt bych rád věděl, jestli tyhle hovada přednesou to svoje na podnikový poradě, na jejich power point presentation, na jejich čemkoli a než si sednou, ukončí ten svůj projev vážným "howgh". Jděte s tím už do prdele.

      Vymazat
    4. mě se taky nelíběj, docela ten první díl, druhej mi přišel takovej drsnoinfantilní, tak nevim, je to temné, ale tak nějak, nevím, některý postavy mě tam vytáčely....líbily se mi nejvíc první dva filmy od Burtona, no těm sto procentům nevěřím, nevěřím..příde mi t přehnané, přehnanej hype způsobenej blbejma filmama v posledních letech, tak něco málo lepšího hned budí nadšení, ale...
      http://www.csfd.cz/film/252669-temny-rytir-povstal/

      Vymazat
  46. Necenzurujte diskusiu, obcas sa aj ziarivy intelektual mojho typu potrebuje odreagovat na sprostej a politicky multikulti nekorektnej diskusii. Vosmikove poviedky od Anonymneho su perly, ktore s chutou zeriem a krochkam si pri tom popod fuziky - FFF forever!

    OdpovědětVymazat
  47. Františku, ten tvůj blog už mě začíná srát, pokaždý když ho otevřu, tak stahuje miliony megabajtů, to není normální. Něco s tím udělej, nebo ti pošlu domů radioaktivní tepláky.

    OdpovědětVymazat
  48. Ta cenzura by mohla fungovat jenom jako jednoduchej filtr. Zacal bych klicovym slovem "howgh"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas 100% + 100%, jen by to u kazdyho mel bejt takovej sebefiltr.
      Tyvole tahle hovadina kterou si vycucal z prstu May se chytla ceskyho naroda jak blechy psa. Serou mne tyhle picusove, ktery neco vybleptaj a pak pod to maznou "howgh", jako kdyby v tu chvili domluvil mozek sveta a vsichni se z toho meli posrat.

      Vymazat
    2. Ty vole, tys mi to dal. Howgh.

      Vymazat
    3. Debilni potrefena howghova kachna se ozvala. Jdi si lehnout, nebo ti Kleki-Petra naplaca na zadek.

      Vymazat
  49. Gotham byl vždycky New York, ne? VMyslim, že v minulosti, ještě před vydáním prvních batmanových komiksů, se New Yorku říkalo Gotham City, a Batman to prostě jen přebral.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, to je zajímavý, dík!
      A ono to navíc vypadá, že původní Gotham je takový anglofonní Kocourkov. http://en.wikipedia.org/wiki/Wise_Men_of_Gotham

      Vymazat
  50. Temný Fuka povstal:

    Z Holmese na Fuku změním si svý jméno
    a až tu malou zemi celou rozkradem
    tak se vrátím ve svý rodný Colorado
    a kulkou proženu těla doma všem (hlavně dětem)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byl vtip zabiják, škoda že ho neměli naši ve 39, mohli ho nasadit proti Němcům a okupace by skončila dříve než začala. Ani na ty busy do Lidic by nedošlo.

      Vymazat
  51. Potom, co pan Fuku dal tý sračce Promeseovi 80%, jsem skeptickej ohledně jeho úsudku. Frantovi stačí, že je to barevný a hejbe se to. A když jsou tam ještě hentai scény jako v Promeseovi, Frantovo hodnocení letí nahoru, jako jeho guma od slipů.

    OdpovědětVymazat
  52. Temný rytíř povstal - Film za který stojí zemřít

    OdpovědětVymazat
  53. Nový Batman je prý docela masakr.

    OdpovědětVymazat
  54. František Fuka je mým letištěm.

    OdpovědětVymazat
  55. ahoj, ja jsem taky za aby se hodnotili prispevky. a mohlo by se to scitat, a kazdy by mel nejakou karmu aby vedelo kdo umi delat prcu a kdo jenom prudi. a pak by sme mohli nekde potkat v hospode a revnit nad filmy a byla fajn atmoska.ja myslim, ze to je ta spravna cesta . do lidic .

    OdpovědětVymazat
  56. Vole, vy tady z toho chcete mít 4chan, jenomže ono nám to zatím spěje k eFuktu.

    OdpovědětVymazat
  57. hovNovinky.cz na vas. Tady je to porad jeste intelektualni hodokvas.

    OdpovědětVymazat
  58. První dvě třetiny jsou vynikající, a to až do scény "popravy", kde celý vývoj hlavní postavy z požitkářky k silné hrdince vyvrcholí a dál už ji zřejmě nelze dál rozvíjet. Vše poté je jak z hodně blbého harlekýnového románu, dokonce bych řekl v rozporu se vším, co bylo řečeno/ukázáno předtím. Extrémní ironie některých dialogů nutí ke "kafkovskému" smíchu nad absurditou systému... ___ To si ale zřejmě nemyslí každý, takže jsem za svůj - podle mě zcela na místě - smích (nikoli výsměch) málem dostal po filmu od jednoho "spravedlivě rozhořčeného" pána kulkou do hlavy - prý bych si to zasloužil stejně, jako se to dělo postavám v tom filmu. Takže vlastně nevím, proč jsem ho urazil, protože kulku do hlavy tam dávali jen dozorci. :)

    OdpovědětVymazat
  59. mala fanusikovska odbocka: http://www.youtube.com/watch?v=H8T1nybT4fQ

    OdpovědětVymazat

  60. Celkom vtipné
    keď anonym zahlási.. idem preč... ešte by sa mi páčilo keby sa nejaký začal vyhrážať... keď mu nedáte ban, už sem nebudem prispievať!!!! Podpis: Anonym ;-)))))

    OdpovědětVymazat
  61. Nolan je normální maňas. Točí jednu veleptákovinu za druhou, všecko na jedno brdo, Batman jako Počátek. Z toho byl Fukoš taky nejdřív úplně vyplesknutej, hodil tam stovku a pak mu začalo dlouhým vedením pomalu docházet, že tam ten systém vůbec nedrží a jakýže nelogický kraviny se tam kvůli efektu vodehrávaj. Dneska už ten trapas radši nikde nezmiňuje. Batmeni to stejný. Kamera se tam furt točí někde v luftě, až se z toho zvedá kufr, hudba pateticky rámusí od první do poslední vteřiny, Bale unyle a závažně čumí a v duchu dokola vopakuje "Dejte mi toho Oskara, dejte mi toho Oskara...". A navrch je to celý žlutý a hnědý, jak kdyby to někdo ve střižně nejdřív pochcal a pak ještě posral. Žádnej div, že když na to někdo moc kouká, zmagoří a jde střílet civilisty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, ten vrah to neviděl si, myslim, měl plný ruce práce se střílením, by mě zajmalo, jestli střídal zbraně, no, nevadí..určitě to nebude ani náhodou na sto, prostě nejde..

      Vymazat
  62. Ja videl predchozi dil a nedokazal jsem pochopit, co na tom muze nekomu prijit tak skvele. Pripadalo mi to, jako ze batman jokera dycky chytne, pusti, chytne, pusti, chytne, pusti.... atd... ze sem mel ke konci chut vykriknout: "Tak uz ho kurwa zab!". Cele to bylo o tom, jak dumyslne batman chyta jokera a jak dumyslne mu ten unika a prislo mi to hloupe. Je takovy i tento dil?

    OdpovědětVymazat
  63. SPOILER
    -------------
    -------------
    -------------
    -------------
    Může mi někdo vysvětlit, jak mohli ti policajti v podzemí přežít? Z toho co je ve filmu vidět tam museli být snad měsíc+.

    OdpovědětVymazat
  64. kua, fuka v tv mele něco o batmanovi, je to celebrita

    OdpovědětVymazat
  65. jejky Franta na ct24... s silenym trickem :D

    kdepak je Mirka? ...ze si nepozvali ji? Nebo toho troubu co Batmana prirovnal na idnes k majoru Zemanovi...

    OdpovědětVymazat
  66. Kdyztak estli nekdo najdete tak poslete link na zaznam Frantova televizního vystoupení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.ceskatelevize.cz/porady/10101491767-studio-ct24/212411058290725/

      Vymazat
  67. V Nemecku sa film premieta s prestavkou v polovicke, tym padom penis na krajicku nehrozi :-)
    Inak mne osobne sa pacil aj ludovy sudny tribunal s Craneom ala Robespierom - smrt alebo exil

    OdpovědětVymazat
  68. Film se mi líbil. SPOILERY Zdálo se mi ale, že v polovině strácel tempo a taky mi prišlo poněkud nelogické že se Banemu tak dlhou dobu dařilo držet mnohamiliónové město v šachu. Závěr byl ale celkem příjemný. Když na to koukáte přes optiku hollywoodské ekonomiky, bylo ale je jasné, že nemohl skončit jinak jak skončil

    OdpovědětVymazat
  69. Liga stínů je jasná, ale proč bychom si měli připomínat Scarecrowa? Něco mi uteklo? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mal tam tú "postavičku" ľudového sudcu, ale nemyslím, že bolo nejak podstatné si to zrekapitulovať.

      Vymazat
  70. Fuka opet videl jiny film nez ja :)

    OdpovědětVymazat
  71. Já bych tomu dal tak 50, maximálně 60 procent. Hrozně patetický a blbý. Dojení slziček pomocí dětí utíkajících před atomovkou a potrhaných amerických vlajek. Lidi v řadě za mnou se tomu nahlas smáli a já je chápal.
    Nechápu Fuku.

    OdpovědětVymazat
  72. No jestli je tohle 100% to znamena, ze dal uz to jit nejde Franto, tak se obavam, ze tento svet se opravdu blizi svemu konci.

    Leda, ze by se poopravilo do budoucna hodnoceni dle vzoru Severni Koree, kde v poslednich volbach volilo Vudce 109% volicu....

    Prvni ctvrtka dava smysl, zbytek je dementni slatanina a pateticka agitka k bliti ci k placi (slzami se za tklivych tonu smyccovych sboru v novem Batmanovi opravdu nesetri).
    50% za snahu a ze to pekne po Americku vsechny deti nakonec preziji.

    OdpovědětVymazat
  73. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  74. Jak se mi Dark knight libil hodne hodne moc, tak DK Rises bych dal tak 50-55%. Kulervouci je uvodni scena s unosem letadla, pak Catwoman, ale jen co Catwoman odejde, tak film nejak ztrati rytmus a zvrhne se ve slataninu, ze ktere se tu a tam vynori kamerou velmi dobre nasnimana scena, ze si rikas, jo, tohle je pekny - ale dohromady to nic prevratneho nedava. Najednou filmu chybi rytmus, pribyde plitkosti a pokusu o patos a zadny dalsi wow se nekona. Vlastne zjistis, ze ani nejsi zvedavej na strih ve vypraveni do mista, kde se pribeh odehrava paralelne v te ktere dejove linii. Postupem casu se ve filmu bohuzel objevi plno ponekud beckove vyvedenych scen, kdy mi prislo, ze reziser se zbytecne snazil, aby tam dana scena byla, protoze asi byla v komiksu, ale dost to odflakl. Az jsem si obcas rikal WTF (SPOILER AHEAD), napr. policajti v podzemi, nebo nezazivne sceny s komisarem nebo mladym policajtem, akcni sceny obecne nejsou Nolanovou silnou strankou, ale uplne nejpriserneji na me pusobila poulicni bitka davu policajtu s davem zbourencu, ve ktere se po americku fackuji Batman s Banem, a ve ktere kompars detinsky stinuje, jen se neuhodit, je pro takhle drahej film nepochopitelny.

    OdpovědětVymazat
  75. A to ti nevadí třeba to, jak si Nolan nepohlídal střih, když Batman letěl s bombou pryč od města? Nebo ten strašlivý herecký výkon na konci(smrt Mirandy Tate)?
    Já jen, že film přece nemůže obsahovat žádné chyby, aby mohl dostat 100%.

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou moderovány kombinací umělé a lidské inteligence. Mohou být zveřejněny až po několika hodinách a ty zveřejněné mohou později zmizet. Pokud pošlete stejný (nebo podobný) komentář několikrát, výrazně se tím snižuje pravděpodobnost, že bude někdy publikován.