1.8.12

Recenze: Cosmopolis - 30%

28letý dravý finančník / megamilionář Eric Packer (Robert Pattinson) právě přišel o hromadu prachů a jede se ve své superlimuzíně nechat ostříhat, přestože ve městě je zácpa. Cestou potkává různé bizarní figurky, aby nakonec... vlastně nevím co...



Na základě jména režiséra a traileru jsem byl na tento film docela natěšený, ale bohužel jsem se dočkal obrovského zklamání a musel jsem se nadlidsky snažit, abych neusnul.

Celý film se odehrává v polosnové atmosféře, která není budována kamerou nebo obrazem, ale především dialogy, které jsou většinou tak absurdní, že se jim ani nedá říkat dialogy. Například rozhovor dvou lidí probíhá přibližně takto:

X: Jsi cítit sexem.
Y: To není sex, ale příslib sexu s někým jiným.
X: Vsadím se, že dokážeš zhodnotit každou informaci.
Y: Každé násilí vyžaduje příčinu. Ale proč?
X: Protože budoucnost se stává nesystémovou. Vše v našich životech nás vedlo k tomuto okamžiku.
Y: Mám asymetrickou prostatu.

Víceméně jde o pseudofilosofické žvásty, které na sebe nijak nenavazují, tzn. když se někdo na něco zeptá, tázaný začne většinou mluvit o něčem úplně jiném. Velmi mi to připomínalo ty nejhroznější výblitky artfilmistů, kteří právě dokončili školu a vytvořil svou vlastní epickou Nouvelle Vague.

A zatímco Pattinson je na plátně téměř non-stop, naprostá většina ostatních má jen epizodní roličky (někteří z herců, jmenovaných velkým fontem v traileru, jsou ve filmu doslova 2-3 minuty celkem). Chvíli mi trvalo pochopit, že ty scény, ve kterých jsou nám jednotlivé postavy představovány, ve skutečnosti nejsou jejich představováním - protože už je do konce filmu vůbec neuvidíme.

Po letmém (opravdu letmém!) nahlédnutí do knižní předlohy mi došlo, v čem je pravděpodpobně problém. Jednak byly v knize scény jednotlivých setkání rozsáhlejší a především byly prokládány dlouhými pasážemi o tom, co se hlavnímu hrdinovi honí hlavou - takže následně dávala větší smysl nějaká absurdní věta, kterou po takovém hlavohonění pronesl.

Bez ohledu na Twilighty se domnívám, že Pattinson není špatný herec. Hraje hlavního hrdinu tak, jak ho autor zamýšlel, ale nemůže ho učinit zajímavým, protože ten hrdina z vnějšího pohledu zajímavý není. Možná by pomohlo, kdybychom občas slyšeli jeho myšlenky jako voiceover, ale to se nestalo, takže pro nás Packer je pouze vyšinutým nepředvídatelným psychopatem, jehož mysl je tak na sračky, že nemá smysl snažit se ji pochopit. Snažit se pochopit ostatní postavy má ještě menší smysl, protože to jsou pouze jakési kratičké noční můry, které nějakým způsobem stimulují psychopatii hlavního hrdiny - nedivil bych se, kdyby značná část z nich neexistovala a byla jen Packerovým přeludem.

Celkový dojem připomíná poslední filmy Davida Lynche, s tím rozdílem, že není dostatečně WTF na to, abychom se bavili aspoň tím, že je WTF.


Pokud vám to ještě nedošlo, Cosmopolis se snaží mít popdobné vyznění jako American Psycho, ale snaží se o to překvapivě nenápaditě, způsobem, který nefunguje a ve filmu snad ani fungovat nemůže. Jde rozhodně o nejhorší Cronenbergův film a utěšuji se pouze myšlenkou, že mu někdo za zfilmování nezfilmovatelného nabídl obrovské prachy, protože "kontroverzní kniha + Robert Pattinson = Profit!"

83 komentářů:

  1. "...pro nás Packer je pouze vyšinutým nepředvídatelným psychopatem, jehož mysl je tak na sračky, že nemá smysl snažit se ji pochopit." A sakra, takže Packer je Roman Chlebec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táto recenzia ma odradila od pozerania tohto filmu v akejkoľvek podobobe. Už aby konečne natočili Hancock 2.

      Vymazat
    2. Romane, jelikož se tak těším, že jsi tu opět (i když to vypadalo jako, že snad už ani to nepotěšení mít nebudem), tak ti zcela exkluzivně postnu i zatím tajnej plagát k Hancockovi 2: http://www3.picturepush.com/photo/a/8873641/img/8873641.jpg

      Vymazat
    3. Krom toho, už někdo přišel na to, která banda hipíku stojí za jménem Roman Chlebec? Vypadá to na celkem komplexní trik, něco jako Lorenzo von Matterhorn.

      Vymazat
    4. Za chlebcem stojí Fuku, jak jinak je možný že to hovno se do Fuku článku dostane a Anonymní ne!! O pozvánce na svatbu ani nemluvím.

      Vymazat
  2. Než sledovat takovou sr... umění, tak si raději pustím libovolnou epizodu White Collar, Suits, Boardwalk Empire nebo Game of Thrones ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běž si pustit něco od Bergmana, Vyschlá mícho.

      Vymazat
    2. Choď do pekla s Béčkem, kdo kouká na Comeback, ten nesmí na FFFilm! Tady se probírají jen hodnotné umělecké filmy!

      Vymazat
  3. Nez sledovat takovy sragory
    Bezte radeji ven teplaci, je tam krasne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja chci ven, ale Ven davam 20% za mizernej scenar a levny kulisy. Plus ma za vzduch, 3D je kvalitni a tmave sceny nesumi. Herecke vykony jsou uveritelne, ale jak jsem psal: ten scenar...

      Vymazat
    2. Teď zrovna je venku tma...

      Vymazat
    3. Tak to se pak ani neoplatí připlácet si za 3D, protože tmavé scény vypadaj s brýlemi stejně na hovno.

      Vymazat
    4. "Nevyplatí" tak se to řekne, kurva chlebec nemysli si že nás voblafneš.

      Vymazat
    5. Tak to ne tepláku! I humor má své hranice a tys je právě překročil a jěšte si se tam i vychcal. Já znesu mnoho, ale aby Anonymní obvinil jiného Anonymního, že je chlebec, to ne. Co je moc, to je moc! Dělat si humor z obětí Lidic, holokaustu a mentálně postiženích lidí jako je Vosmík je jedna věc, no ve světe, kde jsem obviněn z chlebcovství žít nechci, je to tam příliš vystrašující. Já jakožto zasloužilý veterán První Chlebské války se cítím uražen a jdu volat režisérovi, abych se poradil co s tím.

      Vymazat
    6. no je pravda že to pečivo by asi takhle dlouhou reakci v češtině nevyprodukovalo. Takže se ti milý anonymní kolego omlouvám. A teď koukej navalit další příhodu z Vosmíkovic dobrodružství nebo tady v háku nudou chcípnu. (vy ostatní solte bulvám do pyče)

      Vymazat
    7. Pečivo, neser, vymaž a hoď sem smutnýho smajlíka. Tady končí legrace.

      Vymazat
  4. 1. Bozarni je bozsky bizarni?

    2. V kterem filmu lektor scenaristum rika ze "vnitrni hlas pouzivaji jen zoufalci"?

    3. Pri letmem nahlednuti do knizni predlohy - byly tam dusevni fullfrontaly? Neco jako pise Chlebec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Romane, Franta si tady minule stěžoval na to mazání komentářů. Měl by ses tu chovat trošku korektně.

      Vymazat
  5. Chlebec má asymetrickou prostatu, proto mu tlačí na mozek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ee, je to presne naopak, proto ho vzrusuje to, co ho vzrusuje

      Vymazat
  6. Vidis Chlebec? Jso tu i lide co dokazi odpovedet na otazku ohledne filmu. Adaptation to byl! A ty si to nebyl, tak si smaz prispevek.

    OdpovědětVymazat
  7. jmenovitá hodnota informace 1-100:

    1. slovo Boží (bez záruky)
    2. Google
    3. frky o Vosmíkovi (tutově)
    4. dialog Čecha a Slováka o pivu a ženských
    5. filozofické žvanění
    6. pseudofilozofické žvanění
    7. nejhroznější výblitek artfilmisy
    8. maďarština
    9. metahumor
    ..
    28. vtipy o holokaustu
    ..
    100. Chlebcův grafoterorizmus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. tyvole a je to zpatky, prekonavse cernou diru 127.0.0.1, proxyovan skrz gugl zjevil se nam opet chlebec nas vezdejsi, aby na sebe vzal hrichy nas vsech teplaku a udelal ze sebe exemplarni prvoradou pycu

      Vymazat
  8. Mezititím na Fukově gay plusu. Zmrdočokli opět mrdaj. Takže solte bulvám pyčové.

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímalo by mě, jakým disponujete filosofickým zázemím, že neváháte něco "pseudofilosofií" označit. Lze asi uznat, že myšlenkově je Cosmopolis možná trochu polopatičtější a mělčí, ale to proto, že se snaží v značně omezeném čase obrodit diváky Vaší kategorie, což je pochopitelně předem prohraná bitva.

    Pokud byste knihu nečetl letmo, možná byste tušil, že jsou vypuštěny nejen vnitřní dialogy, ale i několik zásadních momentů profilujících postavu Packera trochu jiným směrem. Troufám si tvrdit, že vypustěny jsou proto, že Cronenberg má na danou látku také svůj autorský pohled. Což mi u adaptace připadá poměrně žádoucí.

    Knize jste nicméně mnoho pozornosti nevěnoval a o filmu vyslovujete soudy bez zjevného zkoumání jeho i jeho kontextu. A to má také pěknou nálepku, říká se tomu "pseudointelektuálství".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to byl opravdu vazne mineny prispevek:

      Film musi fungovat samostatne, jinak je neco spatne. Kritika filmu, ktery takto nefunguje, rozhodne neni "pseudointelektuálství", i kdyz slovo je to moc pekne.

      Vymazat
    2. "Zajímalo by mě, jakým disponujete filosofickým zázemím" .. k dispozici v podobe kompletniho blogu fffilm.name, nechces to polopaticky melce nejlepe nejakymi buzzwordy, ze ne

      Vymazat
    3. Film ale samostatně funguje. K jeho interpretaci rozhodně není potřeba znalost knihy. K jeho interpretaci je potřeba ochota uvažovat o stavu západního "vyspělého" světa a přijmout i jiný způsob vypravění než ten, kde jsou nějaké charaktery a nějaký příběh.

      Celé prohlášení, že: "Packer je pouze vyšinutým nepředvídatelným psychopatem, jehož mysl je tak na sračky, že nemá smysl snažit se ji pochopit. Snažit se pochopit ostatní postavy má ještě menší smysl, protože to jsou pouze jakési kratičké noční můry, které nějakým způsobem stimulují psychopatii hlavního hrdiny - nedivil bych se, kdyby značná část z nich neexistovala a byla jen Packerovým přeludem." odpovídá schématu - něco nechápu a protože jsem líný, či se bojím snažit to pochopit, radši to prohlásím za šílené/nemocné/divné a tím jsem s celou věcí hotov. Tohle je ten vůbec nejhorší a nejnebezpečnější přísup.

      K rýpnutí Anonymního mohu dodat jen tolik, že nejsem zbloudilým navštěvníkem tohoto webu. Četl jsem zde drtivou většinu článků a o to více, mě takovéto recenze popuzují. František svými názory ovlivňuje značnou část české filmové "kritiky" (především tedy té lidové) a měl by podle mě chápat svou činnost trochu odpovědněji.

      Přijde mi prostě neskonale smutné říct o něčem : ,,Je to blbost, nad kterou ani nemá cenu přemýšlet." Když hlavním záměrem díla je aby o něm a jeho tématech diváci přemýšleli. Taková kritika je naprostou sabotáží autorského záměru, která umožňuje hlupákům se spokojeně schovat do své ulity ignorance, protože jim jejich modla potvrdila, že, co jim bez přemýšlení nedává smysl, je prostě nepochopitelná kravina.

      Vymazat
    4. "odpovida schematu" .. tvuj nazor, dle me franta zapremyslel a svym zpusobem dekonstruoval, zjistil sracku..
      "sabotaz autorskeho zameru kritikou" .. no tohle zcela urcite - to slovni spojeni a co vyjadrue - odpovida schematu; resp. nevulgarne - proc si nenajdes kritika, ktery prave u tohoto filmu nesabotuje zamer? (nejspis to ale bude delat u jinych filmu..)

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    6. Je právo pana Fuky, mít na to názor, jaký chce. Za "sabotaž autorského záměru kritikou" by se dalo označit všechno, co není pochvalné...to bylo snad vtipnější než žvasty od Anonyma!

      Každopádně je možný, že to prostě nepochopil. Co chceš od někoho, kdo na net umisťuje fotky, za které by se styděla i lecjaká bydlenka.

      (Mám s tím pravopisem holt problém!)

      Vymazat
    7. Ale možná jsou ty debilní fotky umělecký záměr a já to teď zrovna kazím kritikou ignoranta, který ho nechápe.

      Vymazat
    8. "odpovida schematu" : Jenže svou dekonstrukci nepodložil prakticky žádným argumentem. Konstatoval, že si postavy navzájem neodpovídají na své otázky a že jsou akce hrdiny nemotivované (nepředpokládatelné, nelogické, akce šílence). Dle mého to první platí z poloviny a účelně to portrétuje fakt, že postavy přemýšli a chápou natolik rychle, že si nepotřebují odpovídat a druhé není pravda.

      "sabotaz autorskeho zameru kritikou" : nenajdu si jiného kritika, protože mou potřebou není přečíst si recenzi, co se mnou souhlasí. Příspívám sem, protože si myslím, že zde František od filmu, který považuji za shlédnutí a pozoruhodný odrazuje své čtenáře.

      "sabotaž autorského záměru kritikou od Medea" : To není pravda. Takhle lze označit kritiku, která neguje autorský záměr, tím že od něj odvádí pozornost, nebo ho přímo popírá. Pokud kritik např. kritizuje špatné nasvícení scén v dokumentární filmu o výlovu velryb, jedná se o negativní kritiku, ale s autorský záměr sdělit, že se vylovují velryby nijak nesabotuje.

      Já právo mít názor panu Fukovi njiak neupírám, chraň bůh. Jen tu říkám, že mě na jeho recenzi a názoru mrzí, co jsem popsal výše.

      Vymazat
    9. nepodlozil argumenty .. nekdy je mnohem ucelnejsi prikladat civavy, co vypadaji jako krysarici, na genitalie, nez legitimizovat vykal argumentovanim; alespon takto to nutne museli pochopit 4 teplaci z 5

      Vymazat
    10. inu vyčítat Frantovi teplákovské pseudointelektuálství v recenzích má asi stejnou naději na úspěch jako říkat Tatuovi, aby si nehrál s provázkem...

      Vymazat
    11. Anonymní2. srpna 2012 20:06 tento prispevek hodnotim 5/5 :-)

      Vymazat
    12. To je tajny. Hlavne se to nepokousej aplikovat na sebe. Takoveho Gina by uz do lahve nedostal nikdo.

      Vymazat
    13. iantomasiku bud v klidu. Nic se nedeje a ani se nic stat nemuze. Nici zamer nebude poskozen a ovlivneni zdejsiho salonu ctenaru nebude meritelne.

      Film se Fukovi nelibil a dal to najevo. Subjektivne, jak se na privat blog slusi. Takze ti co pravidelne ziskavaji z filmovych del stejny pocit jako FF, ti do kina nepujdou. A naopak. Zde se setri 160Kc plus Cockporn s 90% uspesnosti.

      Takze fajfku, tabacek, ponytail a utikej zase do kavarny vazit vesmir, v klidu.

      Vymazat
    14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    15. Je to cele velmi deprimujici. Sedite tu a myslite si, jak jste na to nevyzal, kdyz usetrite 160 korun, pritom jen nikdy neprekrocite vlastni stin. Izoloval jste se do sve arogance, jste obeti stejneho mysleni, jake se odhaluje v tehle recenzi. Vsechno ma pro vas rychle nasazenou skatulku, protoze vy uz prece vite sve. A kazdy, kdo vpadava do tohoto vaseho systemu hodnot a priorit jen jeste nepochopil. Pritom jste s nejvetsi pravdepodobnosti proste jen omezeny.

      Vymazat
    16. sice uz druhej pokus, ale porad strasny slaby, kvuli tomuhle zadnej vtipnej ofenzivni sabotujici ster vymyslet nebudu, nechces to jeste nejak vysperkovat?

      Vymazat
    17. Ani ne. Mým záměrem není vás urazi ani s vámi bojovat, ale povzbudit vás k tomu zkusit si třeba udělat vlastní názor. Prostě chci jen obhájit svůj postoj a vytvořit tu názorovou protiváhu pro těch pár lidí, kterým se snímek třeba líbil a teď neví, jestli jsou teda podvedeni, hloupí nebo jací, že to všichi ostatní šmahem odsuzují.

      Vymazat
    18. Spimfurt: covece tomu se nezavdecis..on je znalec vcech anonymnich i tech ostatnich tady. on nas prokouk a tak proste nema cenu nic skryvat. Ja bych mu treba rekla, ze Frantiska uz ctu tak dlouho, ze jen malo kdy verim jeho hodnoceni art filmu, nebo jekekoliv variante blizici se k ni, jak pises i ty, ale on to slyset stejne nechce..ja bych to s nim uz vzdala..

      Vymazat
    19. ten vod i:
      a ti lide, pro ktere vytvaris nazorovou protivahu, a kteri ted nevedi, jestli jsou podvedeni, hloupi, nebo jaci, tak ti to nevedi proto, ze si oproti nam teplakum neudelali vlastni nazor nebo navzdory nam teplakum neudelali vlastni nazor nebo kvuli nam teplakum neudelali vlastni nazor nebo stejne jako my teplaci neudelali vlastni nazor?

      Vymazat
    20. Všimla jste si, že je to vykání a ne generalizování? Vy víte, že pokud jde o art filmy, je František mimo, protože jste na ně i přesto šla. Já tu polemizuji s lidmi, co na ně nejdou a "ušetří za lístek". Nevím, proč vás to tak rozčiluje, cítíte s nimi pospolitost?

      Vymazat
    21. Předpokládám, že to buď viděli a neudělali si názor. Viděli a udělali si názor, ale jsou konformní většině. Plus to má povzbudit ty, co to neviděli, ale plánovali vidět a teď neví jestli na to jít. J

      Vymazat
    22. Aha, máte pravdu, toho "A naopak" v Spimfurtovu příspěvku jsem si nevšiml. Omlouvám se.

      Vymazat
    23. i:
      nejen toto zni jako skatulkovani a stereotypizovani podle velmi jednoducheho a hrubeho schematu, jako by ses svym myslenim nachazel ve stinu, ktery si ani neuvedomujes
      a vis co? ja budu od te dobroty, ze te v nem necham!

      Vymazat
    24. Paneboze, tyhle intelektualsky kecy o tom, jak je kazdej s jinym nazorem vlastne jen arogantni a omezeny, to je teda narez.
      Vycita skatulkovani a sam pouziva ty nejvetsi skatule ze vsech.
      Nesouhlas s recenzi je samozrejme naprosto v poradku. Na umeni nemohou mit vsichni stejny nazor, ale ty reci kolem...
      Je to velmi deprimujici i z pohledu druhe strany, to te teda ujistuju.

      Vymazat
    25. Ježíši, tohle je diskuse jak z chlebcova mokrýho snu, tepláci. Týká se recenzovanýho filmu, je k posrání nudná a hemží se to tu slovy jako (pseudo)filosofie, (pseudo)intelektuálové, dekonstrukce, tvůrčí záměr a podobné pýčoviny. Jestli se při čtení tohohle pečivo alespoň jednou neudělá tak ja už fakt nevím při čem.

      Vymazat
    26. a677e7d4-d7bf-11e1-b098-000bcdca4d7a co píšete je naprostá demagogie. Nepadlo jediné slovo o tom, že kdokoliv s jiným názorem je omezený. Veškerá diskusí šmíra, co tu probíhá jsou příspěvky mířené konkrétním diskutujícím a jsou postavené na dojmu získaném z jejich odpovědí, což je v nich i přiznané. Je mi líto, že jsem se nechal zatáhnout do této osobní roviny výměny názorů, která je i z mé strany nepochybně nefér. Cítil jsem jen potřebu, ubránit mé příspěvky vyjadřující jiný názor na film, nálepky "intoušské kecy", stejně nebezpečného stigmatu, jaké zde provází i samotný film. Už teď je ale zjevné, jak taková diskuse odvádí pozornost od toho podstatného, tedy, že film není blábolem pro pseudofilosofy.

      Žádné obecné soudy ani škatulkování se tu neodehrálo. Nejvtipnější je, že bych se vůbec nedivil, kdyby ti nejhorentnější obránci svého nároku na názor, film ani neviděli.

      Vymazat
    27. takze abych mohl mit narok na nazor, tak ten film musim videt? jinak mi zbyva si vybrat bud mezi Fukovou sabotazi tvurciho zameru nebo tvou racionalne vedenou protivahou?
      neni to v dobe, kdy
      1.) kazdy film stoji pres stovku penez a pres hodinu a pul casu
      2.) nebo jen hodinu a pul casu
      3.) filmu je tolik, ze krat hodina a pul casu zabiraji patrne nekolik lidskych zivotu
      trochu mimozni?

      Vymazat
    28. coz me vede k uvaze - proc uprednostnit mereni reality meridlem, ktere je mi velmi nesympaticke (ten myslenkovy stin zejmena) a jehoz vlastnosti neznam (= ickem) pred meridlem, jehoz vlastnosti, at uz jsou jakekoli, tak je znam a vim, ze jsou v case +- konzistentni? navic bonusovy kulnes faktor za zamerne sabotovani tvurcich zameru!

      Vymazat
    29. To si asi nerozumíme. Já tu celou dobu říkám, že by si každý měl udělat názor na film sám, tím, že jej shlédne. A nenechat se ze setrvačnosti odradit negativním názorem Františka, který si podle mě vyložil film mylně. Proč si jej vyložil mylně, jsem uvedl ve dvou prvních příspěvcích. Zbytek už je jen obrana mého názoru před lidmi, co se jej snaží z různých stran znevážit.

      Vymazat
    30. Já samozřejmě rozumím, z jakých důvodů věříte Františkovi. Co mě fascinuje a do čeho ryju, je právě skutečnost, že jste rezignoval na to vytvářet si názor sám. Že se pro vás stal František filtrem určujícím, co budete sledovat a co ne. A naivně vyjadřuji Františkovi přání, že když má tu moc rozhodovat o tom, co NĚKTEŘÍ jeho čtenáři budou sledovat a co ne, měl by se zdržet unáhlených soudů, protože je může připravit o filmy, které by je rozvinuly.

      Vymazat
    31. :-)))))
      Ježíši, tohle je diskuse jak z chlebcova mokrýho snu, tepláci. Týká se recenzovanýho filmu, je k posrání nudná a hemží se to tu slovy jako (pseudo)filosofie, (pseudo)intelektuálové, dekonstrukce, tvůrčí záměr a podobné pýčoviny. Jestli se při čtení tohohle pečivo alespoň jednou neudělá tak ja už fakt nevím při čem.

      Vymazat
    32. tomasik: "vylozil film mylne"? jak se to dela? sabotovanim tvurciho zameru?

      nerozumime si; krom nekolika uplne mimoznich vyroku totiz tak nejak trvas na premise, ze udelat si nazor podle Fuky = prijmout ho a ze spravny postup v tomto pripade je neudelat si nazor podle Fuky = neprijmout ho a udelat si nazor podle tebe = prijmout tvuj; zatimco ja, nekolikaprispevkovy vysmivac tvych tvrzeni namitam, ze udelat si nazor podle Fuky = konfrontovat moje vnimani s jeho (coz muzu, protoze oboje +- znam)

      cili jmenuj konkretni lidi, kteri zapadaji do "NEKTERYCH jeho ctenaru", nebo jsi jen hystericka nudna pyca :-)

      Vymazat
    33. Tak se asi shodněme na té pyče .)

      Vymazat
    34. na konkretnu pseudointelektualove dycinky vyhorej

      Vymazat
    35. intosmasik: Nebooooj. Vim ze se snazis ochranit neposkvrnenost objektivniho vnimani vseho zkrze vahy v hlave.

      FF je na hranici deprivanta nebo psychopata. V tom dobrem slova smyslu. Kombinace meho nazoru s jeho ego vystavkou vzdycky prinese novou kvalitu. Neco tedy vznikne. Tedy je to tvurci a zamer. A jestli nic, tak upozadeny alarm - bacha u tohohle -FF NAHLEDL DO KNIHY!- me minimalne dotlaci sosnout a zkouknout.

      Pak si samozrejme budu nadavat a jako vzdy konstatovat, ze bez raketek, full frontalu, a naked flying glowing things me to nebavi stejne jako jeho... Inu co uz. Parkuju zde, nebot' je mi to prinosne.

      Stejne furt nechapu Iron Sky, jakto ze je tu vselidove tak blbe hodnocena. Z toho me brni.

      Vymazat
    36. Anonymní11. července 2012 23:30
      Takže o lásce, aha...Půlnoc v Paříži asi zůstane na dlouho moje první a poslední allenovka...

      Anonymní24. dubna 2012 15:29
      keďže na to teda nepôjdem, prosím spoiler: čo znamená "nejnevhodnejší záverečné titulky"?

      Lucifrid7. května 2012 7:51
      chjo, a ja se tak tesila :( ten trailer vypadal dokonale... chjo

      Anonymní25. dubna 2012 21:16
      Tos mě teda Franto moc nepotěšil, zrovna na tenhle film jsem se vcelku těšila. Ale možná se půjdu podívat na Luka Evanse, docela se na něj hezky kouká.

      Michal22. března 2012 21:44
      Jak tak čtu recenzi, tak nabývám dojmu, že tentokrát sice tvůrci nevymysleli vlastní konec a nepodělali příběh knihy (viz třeba Lynchova Duna), ale udělali z toho zmatek pro diváka neznalého knižní předlohy. V knize kupříkladu je popsáno, že Arény jsou reálné a vždy speciálně vytvořeny pro jedny hry, zvířata jsou reálná (spec. vyšlechtěná), hráči z bohatých krajů jsou banda ignorantů co se spoléhá na spolčení mezi sebou a svojí sílu, protože na rozdíl od účastníků z chudší krajů mají co žrát, a tak dál... Kdybych nečetl knihy, tak jdu asi taky navštívit knihy v očekávání zajímavé a neotřelé scifi, ale takhle se radši kouknu znovu na Battle Royale a budu si užívat potoky krve a svinskou zákeřnost nevinně se tvářících japonských školaček

      Anonymní28. února 2012 18:50
      Franto díky. Filmy o životních ztroskotancích-idiotech bytostně nesnáším, takže se budu Slámově tvorbě důsledně vyhýbat.


      Dál už mě to nebavilo hledat. Tím je snad moje čest uchráněna a poroučím se. Máte pravdu, že to dramatizuju a že se tu bojím o nějakou virtuální skupinu lidí, co zůstane omezená, protože chybně rozlišuje Františkovi názory a přitom mimoděk uražím plno těch, co si dokážou názor udělat sami a tahle skupina jim je ze srdce u zadku. Na druhou stranu si stále myslím, že František má na mínění lidí a kulturu filmové kritiky vliv a mě osobně přijde buranizující.

      Vymazat
    37. i: FF to nepochopil! Je to jinak! Prehodnotte!
      A: my merime podle FF pyco!
      i: Ale preci vzdyt nevalidni dekonstrukce pseudopscyhologickych ambivaletnich ekologicko iniciacnich ........
      A: vono je nam to uprdele. FF, Teplaky!
      i: X, Y a Z byly poskozeni, otraveni. Verejny FF, zodpovednost, mate masy. Zachranit masy!

      A myslis, ze nerozpoznatelna manipulace, poucena o tvurcim zameru je lepsi, nez snadno rozeznatelny mozny chybny usudek na privat logu kde:

      sranda je na 1. miste,
      FF ego na 2. miste,
      soundtrack na 3. miste
      a film na 4. miste?

      Kdyz ho nekriticky zboznuji, budou tak cinit i u jinych. Treba zpravy na nove, vlastne zpravy na cemkoliv. Proto je nutne si najit sveho lakmusoveho deprivanta a nasolit bulvam pyco. Na to ale musi uvnitr byt vic, nez pritakavaci masinka.

      Vymazat
  10. Nevím, kam jinam to mám napsat, protože jsem nenašla kolonku pro dotazy. Chtěla bych se zeptat, jestli náhodou někdo nevíte, kde by se dal sehnat Nexus 2.431, podle mě největší WTF. Pamatuju si, že jsme na to kdysi dávno šli se školou. Nevíte, jestli je to k mání na DVD nebo vůbec na něčem jiném kromě kinokotouče či VHsky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dalo to docela zabrat. Bude potreba zaplatit "Kratkemu Filmu" nemale penize. Film neznam. Pri hledani jsem ale narazel na velmi spatne hodnoceni. Zda se, ze dopadl az na same filmove dno :)

      Tak hodne stesti.

      http://www.facebook.com/TrololoFilmEntertainment/posts/130841180354579

      Vymazat
    2. Aha, tak lepe, pres google ten link funguje lip: http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=93&ved=0CDMQFjACOFo&url=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FTrololoFilmEntertainment%2Fposts%2F130841180354579&ei=RDobUI0vyvThBJ2ygegJ&usg=AFQjCNF33KtP68TX9yATlAB8WS1n9vEtWQ&sig2=aXL7e8IpeT_gs7t5YYI0eQ

      Vymazat
    3. A tento clovek film koupil, nebo se tim alespon holedbal a za pade slibuje copy :) http://www.facebook.com/karel.goldmann

      Vymazat
    4. moc děkuju za pomoc, ty hodnocení jsou vesměs pravdivá, aspoň co si pamatuju, jinak by to nebyl takovej propadák, že na to chodily zadarmo školy :-) zkusím všechny nabídnuté kontakty

      Vymazat
  11. http://www.csfd.cz/novinky/2943-prometheus-2-nejpozdeji-v-lete-2015/ - Anonymní má zářez na vyběleném análu - scénář k Promeseovi 2 nebude psát teplák Lindelof.

    OdpovědětVymazat
  12. ..teda uznávám, že na tom Patizonovi něco je, ale přirovnávat ho ke Christiemu Baleovi, tak to pardon.. to jsme upa jinde imho

    OdpovědětVymazat
  13. Nejhorší diskuze v dějinách fffilmu a bude hůř. Důvod? Zástupy oživlých zombie - tedy neanonymních pseudointelektuálů. Sociální experiment, který se hrubě vymkl z rukou, ač to všichni inteligentní anonymové očekávali. Avšak Dr. Fukenstein nedbal varování a stvořil monstrum, které zničí film, FFFilm...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slovy Ljuby Stiplove: "Slysim jejich zelezne tlapy bliz a bliz..." To je drastak.

      Vubec mi nenapada zadny kultovni vykal. Transformace je mozna nevratna.

      Vymazat
  14. Alert!

    Intos Matus jsem dal docela pekny ilustracni log pritakavajicich zombie mamin z nejakeho FF facebooku nebo plusu. A ja na nej vtipne a pohotove zaregoval a on zmizel a ani neni nikde stopa ze "vymazal". Moje ego upadne do blata.

    T..T..teplaky, odpor-ne prsssss..... pomoc py...co....solit...sol... ..

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou moderovány kombinací umělé a lidské inteligence. Mohou být zveřejněny až po několika hodinách a ty zveřejněné mohou později zmizet. Pokud pošlete stejný (nebo podobný) komentář několikrát, výrazně se tím snižuje pravděpodobnost, že bude někdy publikován.