tag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post3748997157930775578..comments2024-03-28T00:35:38.987+01:00Comments on FFFILM: Videohra: Dark Souls - 90%Unknownnoreply@blogger.comBlogger60125tag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-43509818177764557052013-07-07T12:02:46.649+02:002013-07-07T12:02:46.649+02:00ahoj pisu ti zkus si zahrat treba kingdom of amalu...ahoj pisu ti zkus si zahrat treba kingdom of amalur nebo sacred the citadel nebo Dust An Elysian Tail nebo deadpool darksiders 2 nebo devila may cry 5 cauky :)23Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/15480072831988750634noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-2903498544196771822012-01-10T13:07:56.313+01:002012-01-10T13:07:56.313+01:00Musim souhlasit s nazorem Pavla na nelinearitu. Ma...Musim souhlasit s nazorem Pavla na nelinearitu. Ma mna to podobny nazor. Prakticky jde stejne o linearni hru, na ktery sse nabali nelinearni zabugovany balast, ktery neni ani zabavny. co na to ze se muzu do nekonecna promenadovat po otevrene krajine kde nic neni, nebo se tam je nnahodne generuji treba bezvyznamne predmety a fighty? Mam radsi smysluplnou linarni dejovou linii. Ne vodeni za rucicku, ale mam rad, kdyz ma hra mantinely. Muze byt rozsahla, s volnym pohybem, ale s mantinely. takovy priklad je treba MM 3, 4, 5, 6, 7, 8.<br /><br />Jinak na PC povazuji za vrchol albion, pak uz to slo z kopce a pocitam do toho i BG a Fallouty a vsechny ty izometricke infinity Bioware RPG podobjici se jako vejce vejci. Vyjimkou bylo Wizardry 8, ktere prineslo moderne udelany dungeon s old school gameplayem.<br /><br />Na konzolich se po FF7 dalo hrat docela dost her, neco i na PS2 (DQ8, Xenosaga). Ale FF 12 uz byla takova divna a na PS3 uz me nezajima prakticky nic. <br /><br />Ja si dnes nejradeji zahraji bud nejake stae dungeony na amigu a PC, z izometrickych RPG Dark Suny a Ultimy a nebo stare JRPG.<br /><br />RingoRingohttps://www.blogger.com/profile/02793506834727465042noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-29718618753455441322012-01-09T12:55:59.642+01:002012-01-09T12:55:59.642+01:00Franta píše v recenzi, že hru nejde pauzovat. Když...Franta píše v recenzi, že hru nejde pauzovat. Když na PS3 ovladači stiknu to PS tlačítko, kterým se dostanu do PS nabídky/rozhraní, nezapauzuje se to?Martyhttps://www.blogger.com/profile/01961376592942533833noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-5569748708351868072012-01-07T08:36:04.694+01:002012-01-07T08:36:04.694+01:00Petice za Dark Souls na PC
http://petitionbureau....Petice za Dark Souls na PC<br /><br />http://petitionbureau.org/DarkSoulsForPCAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-68791119095572258472012-01-04T12:29:05.048+01:002012-01-04T12:29:05.048+01:00Nemá smysly snažit se vysvětlovat proč, protože se...<i>Nemá smysly snažit se vysvětlovat proč, protože se v tomto názoru jistě rozcházím s většinou současných hráčů a tudíž ho nemůžu v jejich očích nijak logicky obhájit.</i><br /><br />To je škoda, že v tom nevidíš smysl. Myslím, že by si zde spousta lidí s chutí přečetlo nějaký takový odlišný názor.Nameless Onenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-46743830723461677872012-01-03T13:27:12.984+01:002012-01-03T13:27:12.984+01:00Když hard core tak NetHack ne?
http://www.root.cz/...Když hard core tak NetHack ne?<br />http://www.root.cz/clanky/nethack/Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-86924037731823726132012-01-03T10:31:19.467+01:002012-01-03T10:31:19.467+01:00Pripomina mi to unangband. Ale ten ma samozrejme m...Pripomina mi to unangband. Ale ten ma samozrejme mnohem propracovanejsi grafiku: http://angband.oook.cz/screens.php?v=UnAngbandAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-51835309999188318042011-12-31T17:01:02.276+01:002011-12-31T17:01:02.276+01:00Petr Povolny: Ctu si zahranicni recenze a kupuju s...Petr Povolny: Ctu si zahranicni recenze a kupuju si celkem dost her. Ale z malokterych jsem nadseny.František Fukahttps://www.blogger.com/profile/02060505242462069071noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-10951598023355082052011-12-31T16:12:48.660+01:002011-12-31T16:12:48.660+01:00Františku, celkem by mě zajímalo jak jsi takovouhl...Františku, celkem by mě zajímalo jak jsi takovouhle hru objevil? Doporučil ti ji někdo? Vyzkoušel sis jí někde? Co tě přimělo k tomu si ji koupit?<br /><br />Každopádně díky za recenzi a jen tak dál.Petr Povolnýhttps://www.blogger.com/profile/11318201012634238000noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-29579552637759657502011-12-31T16:10:51.334+01:002011-12-31T16:10:51.334+01:00Tento komentář byl odstraněn autorem.Petr Povolnýhttps://www.blogger.com/profile/11318201012634238000noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-87686756087225474892011-12-30T21:04:03.872+01:002011-12-30T21:04:03.872+01:00Gay je něco barevnýho, veselýho.
Nesouvisí to nut...Gay je něco barevnýho, veselýho. <br />Nesouvisí to nutně se vzájemným kouřením čuráků...<br /><br />Co se týká her, tak to budou asi ty míň drsný, jednodušší, pestrý, co se snažej neurazit a nefrustrovat.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-62062844598984437992011-12-30T20:59:01.319+01:002011-12-30T20:59:01.319+01:00Já příběh za moc důležitej nepovažuju. Jo, taky js...Já příběh za moc důležitej nepovažuju. Jo, taky jsem křepčil z Planescapu a BG. Ale spíš kvůli skvělým herním mechanismům. To je podstatný. Příběh je vedlejší, Diablo2 ho skoro nemá, UFO:Enemy Unknown taky ne a strávil jsem u nich stovky hodin. Ty hry s příběhem jako Zaklínačové, ME nebo DA jsou možná ok, ale radši si dám nějakou pořádnou výzvu a adrenalin, opakované zakalení a radost z pokořování met. Třeba BG1 a 2 měly boží systém pravidel, mechanismů, nejlepší kouzlení v dějinách a byly poměrně hardcore (při prvním hraní). Proto je z nich etalon a lidi to hráli znovu a znovu, i když příběh znali nazpaměť - je totiž vedlejší. V ME, Zaklínači, DA je to všechno "gay" zjednodušeno, už nemá moc cenu zkoumat a porovnávat dvě zbraně, prostě se jede lineárnim příběhem, v lineárnim prostředí a pak je konec. Příběh znám a proč se k tomu někdy vracet?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-21294255934583022772011-12-30T11:44:02.314+01:002011-12-30T11:44:02.314+01:00Může někdo vysvětlit, jaké atributy musí mít hra, ...Může někdo vysvětlit, jaké atributy musí mít hra, aby tu všeobecně byla označena jako "gay"? Nevšiml sem si, že by v Oblivionu, Skyrimu a dalších hrách byl např. nějaký mužský orální sex.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-66532249838095607162011-12-30T09:12:30.990+01:002011-12-30T09:12:30.990+01:00ff: Haha, je to opravdu tak! Takže zjišťuji, že ce...ff: Haha, je to opravdu tak! Takže zjišťuji, že celou hru permanentně nosím Havlův prstýnek zbytečně, neboť nemá vliv na to co mám v inventáři, ale pouze na to, co mám na sobě :-)Kremlahttps://www.blogger.com/profile/04910840906902808897noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-57319394757143828272011-12-30T03:10:23.033+01:002011-12-30T03:10:23.033+01:00Co se tyce absence pribehu, tak mi prijde jako zce...Co se tyce absence pribehu, tak mi prijde jako zcela dostacujici story "jsi v zemi mrtvich a muzes se vykoupit / spasit / reinkarnovat pouze pokud seberes duse vsech boss monster v teto zemi."<br /><br />Klasicke RPG pribehy jsou "Unesli princeznu, musis ji zachranit, mas volnost pohybu v otevrenem svete, ale nakonec to stejne musi dopadnout tak, ze potrebujes jeden konkretni item od jednoho konkretniho poustevnika a musis se pak probojovat do posledni mistnosti v cernem hrade, kde je posledni boss. Pripadne ty konce udelame tri misto jednoho a najednou mame nelinearni hru..."<br /><br />V Dark Souls je pribeh postupne odhalovan vzpravenim NPC postav (ale moc toho nenakecaji). Napriklad jedna z nich naznacuje, ze udela neco nehezkeho jine NPC postave, kterou jsem potreboval. Ignoroval jsem to a skutecne tu hodnou NPC postavu zabila a ja ted mam hru o neco tezsi. Z toho jsem se poucil, ze az budu hrat Dark Souls znovu, tu zlou NPC postavu pravdepodobne zabiju jakmile ji potkam, tim zachranim tu hodnou NPC postavu a jeste mi vypadne nejaky cenny loot z te zle. Toto je pro me mnohem pritazlivejsi story (podana asi 5 vetami toho zleho NPC), nez 10minutova cutscena s prednimi hollywoodskymi herci.František Fukahttps://www.blogger.com/profile/02060505242462069071noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-20559093453019664192011-12-30T03:01:06.796+01:002011-12-30T03:01:06.796+01:00Kremla: Sorry, ale pokud se bavime o Dark Souls, t...Kremla: Sorry, ale pokud se bavime o Dark Souls, tak mam pravdu ja a ne ty. Predmetu v inventory muzes mit opravdu kolik chces, do "zpomalovaciho limitu" se ti zapocitavaji pouze ty, ktere mas oblecene / v ruce! Kdyz mas na sobe kamenne brneni, tak chodis jako duchodce, protoze ho neuneses. Kdyz si ho svleknes (pouze svleknes, nepolozis), tak behas jako srna. U Demon's Souls to bylo tak jak rikas ty a je to jeden z duvodu, proc mi prijde Dark Souls dotazenejsi. Bottomless box je pouze k tomu, abys nemusel pri hre scrollovat stovkami predmetu, tak si ty mene potrebne muzes docasne "schovat stranou".František Fukahttps://www.blogger.com/profile/02060505242462069071noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-17394869765281369142011-12-29T22:46:34.854+01:002011-12-29T22:46:34.854+01:00To anon 29. prosince 2011 22:25:
Bossove maji pre...To anon 29. prosince 2011 22:25:<br /><br />Bossove maji prej pekny full frontal.<br /><br />To Franta:<br /><br />nepamatuju se ze bych nekdne na webu cetl podobne propracovanou a hru jasne definujici recenzi. Vsechny hraj.cz a bonusweby se muzou jit zahrabat. Jediny srovnatelny content je od Totalbiscuita videorecenze.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-50903516864027026752011-12-29T22:25:55.294+01:002011-12-29T22:25:55.294+01:0041 komentu a to nejdulezitejsi se nikdo nezeptal? ...41 komentu a to nejdulezitejsi se nikdo nezeptal? Tak dobre, je to na mne, tahle tradice se musi zacit i u recenzi na hry, takze: Full frontal? Ano, ne?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-87085134955921072062011-12-29T22:08:23.741+01:002011-12-29T22:08:23.741+01:00Ahoj Franto,
promin za dotaz trochu mimo, planujes...Ahoj Franto,<br />promin za dotaz trochu mimo, planujes nejake setkani a prednasku o Japonsku? Vim ze planujes brezen, je to uz 100%? Bude neco pred ci po ceste?<br />Diky - Tomas.<br />PS Jinak velky kompliment za "odvazne palce", diky moc!!Japonskonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-31160259398293207932011-12-29T21:47:09.020+01:002011-12-29T21:47:09.020+01:00Poslední hra, co jsem s nadšením hrál (a dosud obč...Poslední hra, co jsem s nadšením hrál (a dosud občas hraju), byl Age of Empires I. Z poslední doby jen Machinarium. :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-81520450767438160482011-12-29T21:25:00.283+01:002011-12-29T21:25:00.283+01:00frantisku taky se vam stava ze zmacknete v dark so...frantisku taky se vam stava ze zmacknete v dark sousl ctverecek kdyz to nejmene potrebujete?:))tudis si doplnite treba zdravi kdyz je mate plne idealne jeste v prubehu boje:)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-74357287608215264122011-12-29T21:13:23.041+01:002011-12-29T21:13:23.041+01:00tak ja parim prvni deamons souls a musim se prizna...tak ja parim prvni deamons souls a musim se priznat ze je to docela pro me hc jak prase mam odehrano cca 100 hodin a ani nevim jak jsem daleko:)je to docela nakladacka...nekolikrat se me stalo ze jsem vatil 3 hodiny duse na jednom miste kde se furt objevujou duchove ktery tam vyvolava typek do ty dobz nez ho zabijete ...byl jsem unavenej trochu jsem si klimbnul...najednou se probudim a rikam si ze si ok dojdu pro duse a kdyz jsem tam prisel tak jsem zjistil ze tam nic neni protoze jak jsem si nachvilku zdrim tak jsem tim postavu hned jak se objevila po prvni smrti ve spanku stiskem packy nasmeroval z utesu:)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-11741747865384186562011-12-29T20:36:51.368+01:002011-12-29T20:36:51.368+01:00A co takova recenze na nového batmana-arkham city,...A co takova recenze na nového batmana-arkham city,bude?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-25775160912896166402011-12-29T20:05:51.929+01:002011-12-29T20:05:51.929+01:00Na nelineárnost mám bohužel skeptickej názor, mysl...Na nelineárnost mám bohužel skeptickej názor, myslím, že právě ona způsobila tolik gay her. Všechny starší boží RPGčka mají pevnou lineární linii. Sice umožňují vydávat po vedlejších questech, ale tu hlavní linii spíš odkládají. Lineárnost je důležitá pro silnej příběh, dobře se odvíjející děj. K tomu, abyste pobavili nelineární hrou, musíte nabídnout opravdu promakanou hratelnost a styl a vykašlat se na zajeté klišé. (předpokládám, že právě u Dark Souls a jejího předchůdce se to povedlo). Nelineárnost, ta údajná modla novejch RPG je v podstatě příležitost, jak odfláknout design hry. Podívejte na (prý) nelineární Skyrim. Obrovská krajina, spousta lokací. Všechny jeskyně a pevnosti vypadají takřka stejně, akorát se jinak kroutí. Hlavní linii klidně dohrajete za tři odpoledne, v osmnácti questech, spočívajících v "dojdi na čím dál vzdálenější lokaci v mapě, zabij, vrať se, další krok". Dohrajete linii, vyřešíte "dračí problém" a pak dál nerušeně hrajete další vedlejší linie (s tím, že draci na vás útočí dál, lenost designéru tohle řešit je omluvena tím, že draci si nedají říct, ehm) - každá má maximálně šest osm kroků a neovlivňuje dění na mapě. Takže zážitek z hlavního příběhu - krátký, s nic moc emocema. Když to srovnám s tím, jak jsem se cítil během hraní Planescape Torment, postupně jsem objevoval svou minulost, navazoval vztahy se členy party a nakonec to finále, to je skoro jako silná vzpomínka na něco z opravdového života. V posledních letech prostě žádný tak silný zážitky z hraní nemám. Možná trochu z Fallout New Vegas, Dragon Age 1, DA2 už byla břečka. Risen? Hezký prostředí, ale už ani nevím o čem to bylo. Zaklínač 1 byl celkem fajn, dvojka už byla slabší. Věřím, že Japonci, víc vysazení na promáklá dobrodružství umí na konzolách pořád ještě udělat nějakou hru, ale do konzol se mi kvůli ověření téhle víry investovat nechce. :)Pavelnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2270872860161924291.post-29547960566513407872011-12-29T19:42:46.167+01:002011-12-29T19:42:46.167+01:00Jsem gay sráč, co byste mi doporučili ku hře?Jsem gay sráč, co byste mi doporučili ku hře?Anonymousnoreply@blogger.com