15.11.11

Recenze: Twilight Sága: Rozbřesk - 1. část [Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1] - 40%

Tak do toho konečně po třech filmech Bella a Edward festovně šlápli!



Pokud už jste se odhodlali tuto recenzi číst, neuškodí osvěžit si má hodnocení předchozích tří filmů v sérii: 60%, 20%, 30%.

Některé věci zůstávají konstantní: Většina filmu je i nadále nekompromisně cílená na trochu jednodušší děvčata ve věku mezi první menstruací a druhým potratem. Na děvčata, která sní o tom, že o ně projeví zájem dva úžasní mládenci, z nichž aspoň jeden bude nejen krásný, inteligentní, silný a bohatý, ale současně také něžný (až zženštilý), citlivý, starostlivý, zoufale zamilovaný a NEPŮJDE MU JENOM O JEDNO (na rozdíl od Karla a Pepy, kteří tehdy ve Stodolní taky říkali, že jim nejde jenom o jedno, ale přitom jim šlo jenom o jedno, ježišmarjá to je v prdeli, co já budu teď dělat, hlavně to neříct mámě, to by mě vykopla z domu, no aspoň že už dávají ten novej Tvalajt).

Z hlediska dějové stavby se může i čtvrtý film směle měřit s nejdebilnějšími tureckými telenovelami. Přesněji řečeno, platí to plně pro jeho první dvě třetiny (filma má 110 minut!), ve kterých sledujeme, jak Bella a Edward mají svatbu a jak jedou na líbánky do superluxusního bungalowu na soukromý ostrov u Ria de Janeira. Skutečnost, že Edward je upír, se při tom všem ani nijak moc neprojevuje. Prostě sledujeme dlouhé scény příprav na svatbu (rodiče pláčou), svatby (všichni pláčou), svatební noci (Bella pláče), rána po svatební noci (Edward pláče) a asi čtrnáct dnů následných líbánek (já pláču, protože jsem neviděl jedinou erotickou scénu). Je to opravdu ekvivalent toho, jak starší důchodce vnímá porno s Beate Uhse nebo jak já vnímám The Expendables - je to píčovina, ale jistým způsobem to oslovuje základní signální soustavu diváka a není samo sebou to správně natočit.


Občas mi dělá zvrhlé potěšení sledovat tureckou telenovelu a bavit se při tom, ale u čtvrtého Twilightu jsem se příliš nebavil, protože výprava, postprodukce, režie a koneckonců i herecké výkony mají slušnou hollywoodskou úroveň a tudíž se vyloženě směšných okamžiků objeví jen pár (Jacobovi se tentokrát podaří servat ze svých bicepsů triko už asi po 20 sekundách filmu, což je myslím rekord).

Ve dvou třetinách začne být film o něco zajímavější, protože (to předpokládám není spoiler, neboť to mj. je i v traileru) Bella čtrnáct dní po svatební noci zjistí, že je těhotná, je rychle odvezena do Cullenovic vily a zde o několik dní později porodí. Těhotenství a porod přitom probíhají za velmi nestandardních okolností a pokud jste knihu nečetli, čeká vás několik poměrně inovativních zvratů a pár desítek sekund překvapivě dobře natočených a působivých brutálních scén (myšleno zcela neironicky), které dávají tušit, že Billy Condon mohl natočit opravdu slušný upírský horor.

Kdyby nemusel točit debilní Twilight.

Nashledanou u Twilight Sága: Mírný soumrak po odpoledni ale ještě ne večer - Part 7.

114 komentářů:

  1. Dky, diky, diky. Po dlouhe dobe poradnej styl recenze.

    OdpovědětVymazat
  2. Františku, díky, už dlouho jsem se tak nezasmál (hlavně u definice cílové skupiny). :)

    OdpovědětVymazat
  3. Proč v recenzi nejsou spoilery? Inovativní zvraty a brutální scény mě zajímají, ale na ten film se kvůli tomu doopravdy dívat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já doufám, že to skončí tak, že upíři zjistí, že Bellino tělo vydrží upíří početí a udělají z ní továrnu na malý upíry. Budou se na ní střídat a ona bude rodit a rodit. Něco jako vetřelčí královna, ale s brutálním vampire sexem.

    OdpovědětVymazat
  5. To: Anonym nade mnou: Vy zvrhlíku !!! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Frantisku, nejak nechapu 40% z recenze to na me pusobi jako min :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych chtěl znát zvratky/zvraty, ale nebudu se na to kvůli tomu dívat. Někdo odvážnej mi je napište.

    OdpovědětVymazat
  8. :-D :-D :-D
    Přiznávám, viděla jsem ty filmy všechny, a četla i ty knihy :-D
    V cílové skupině nejsem, naopak, spíš mě znepokojuje, jaký vliv může mít takhle "natvrdo" zpracovaný téma na běžnou uhrovatou neoblíbenou holčinu. (Pro ty kdo nečetli - hlavní hrdinka je totální looser bez sebevědomí, a najednou jí každej chce, obdivuje, a jako zlatý hřeb - už od první knihy má za cíl stát se upírkou, tedy... ehm.. zemřít. To mi prostě nepřipadá pro cílovou skupinu košer.) Ale dělalo to na mně vlastně podobná dojem, jako na Frantu - řemeslně i trikově zručně provedeno, herci hezky vybraní, ale... když vona to je taková kravina :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Proč nejsou v recenzi spojlery?
    Protože by si je Franta musel vymyslet, není to vo ničem jiným, než co napsal. Slzy, slzy, slzy. Porod. Hotovo.

    OdpovědětVymazat
  10. Mimochodom, krátky upírsky "román" je aj v skvelej knihe Dave Barryho "Dospěju, až umřu". :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý důvod pro existenci Twilight:
    vono se u toho tak dobře žehlí...
    Chudák František, musel to vidět v kině!!!! Bez žehličky!!! (Předpokládám.)
    Franto, co takhle v kině děláte, když deávaj tohle?!?!?!
    (Ehm... chci to vůbec vědět?) :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Muzu se prosim zeptat: Nastupuje Bella v nektere fazi tehotenstvi do autobusu pripadne posila v ramci libanek SMS? (Za informaci ze zadny full frontal dik)

    OdpovědětVymazat
  13. to Anonym : autobus tam nie, ale Bella ma oblecene kokotske radioaktivne teplaky z Japonska :)

    OdpovědětVymazat
  14. No on je problem v tom, ze to autorka tak napsala...ono je to furt brutalni cervena knihovna (kapitoly skladajici se ciste z Bellinych pocitu a pod.), ale ctive napsana cervena knihovna, paraela s HP neni vubec od veci. Stejne si myslim, ze nejvetsi zlom teprve prijde v druhem dile, spoilovat nebudu ale pro amiky tam bude asi solidni sok;)
    Ja jsem videl jednicku, pretrpel dvojku a trojku nevidel a zatim ani nemam v umyslu, cili se nebudu vyjadrovat ke kvalite - ale vysvetlete mi jednu vec, ty trailery, to nikdo nezkousel zakazat to problikavani videa na zacatku? Netrpim epilepsii, ale i mi to znacne vadilo.

    OdpovědětVymazat
  15. anonym 9:42:
    no ale to preci na cilovku sedi naprosto presne, s kym asi se ty slepicky identifikuji

    recenze 100%

    OdpovědětVymazat
  16. Po hodne dlouhe dobe opravdu vtipna recenze. Palec nahoru

    OdpovědětVymazat
  17. az se Jacob oblece, pujdu na to do imaxu a predobjednam si bluray verzi...tato situace je ovsem natolik nepravdepodobna, ze mohu klidne spat

    OdpovědětVymazat
  18. Anonym 11:04 Co to znamená "čtivě napsané"? Jedničku jsem doslova přetrpěla kvůli nadšené kamarádce, dvojku jsm mvzdala, protože jsem asi pětkrát četla tu samou kapitolu a pokaždé mi to došlo v polovině, táhlo se to jako nasládlej smrad hnijící mrtvoly. Ve světle těchto faktů mi bude čtyřka připadat čtivá, nebo k smrti stupidní jako to předtím?

    OdpovědětVymazat
  19. Nemůžu souhlasit s Frantovou definicí cílové skupiny. Od kdy se menstruuje od osmi?

    OdpovědětVymazat
  20. Heh... nejmladší doložená matka v historii rodila v pěti letech a sedmi měsících, takže otěhotněla, jestě když jí byly 4. Takže tak s tou menstruací.

    OdpovědětVymazat
  21. cílená na trochu jednodušší děvčata ve věku mezi první menstruací a druhým potratem
    Takže to je na mě moc já tuto ságu mám ráda a nepatřím to skupiny která je tu napsaná je mi 25 let a končím posledním rokem na vysoké škole.Přítele mám 5 let který se nestydí za to že tuto ságu má rád taky pro mě chlap je ten co se nestydí za svoje city a nedělá ze sebe drsňáka on jim totiž je i když má rád filmy tohoto typu a nemá se za co stydět naopak o to víc ho obdivuji a miluji!A nechápu pisálka recenze jak může být tak debilní protože pokud dobře vím film má premiéru až 17.listopadu takže nechápu jak může hodnotit film když ho ještě ani neviděl.Žádná logika není ani v komentářích vždyť když se někomu něco nelíbí nemusí to zprotivit i těm lidem co se jim to líbí musí te si vy magorci uvědomit že každému se líbí něco jiného tak nás neobtěžujte takovýma sračkama které píšete!

    OdpovědětVymazat
  22. no tak tys nám tady chyběla

    OdpovědětVymazat
  23. To anonym 14:18 - tu vysokou ti nikdo neuvěří, když nebudeš používat interpunkci a základní členění vět.
    Pokud opravdu studuješ, je to smutná ukázka toho, že získání titulu a vzdělanost, potažmo inteligence, není totéž. Tohle je Frantův blog, tak si tu snad může napsat co chce, ne?

    OdpovědětVymazat
  24. Anonym 14:18 - za vhled do duše cílovky děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  25. Tak by mě zajímalo, milý autore, proč chodíte do kina na filmy Twillight, když tvrdíte, že: " Většina filmu je i nadále nekompromisně cílená na trochu jednodušší děvčata ve věku mezi první menstruací a druhým potratem...bla bla bla.." Copak se tam řadíte? :-)
    Abych Vás uvedla na pravou míru, tak nejsem vůbec fanouškem tohoto žánru, což jsem shledala po prvních pár minutách prvního dílu.
    Myslím si, že dobrá recenze se pozná podle toho, že umí být ostrá bez toho, aby autor používal trapných komentářů vzhledem k divákům, kterým se to líbí.
    Vašich několik trapných vtipů se možná bude líbit části šovinistické populace, ale určitě s tím neuděláte díru do světa...

    E.T

    OdpovědětVymazat
  26. Drahá E.T, nám stačí díra mezi tvýma nohama.
    S láskou Tvá šovinistická populace.

    OdpovědětVymazat
  27. 16. listopadu 2011 14:18/ Vysoká škola a stejne seš tak blbá, žes ješte neslyšela vo nečem jako je novinárská projekce, co? A pozdravuj toho tvýho gaye, držím palce k jeho comingoutu.

    OdpovědětVymazat
  28. Za šovinistický řečičky Frantu nemiluju, ale jeho popis Twilight, bohužel, sedí. A o to tu jde, ne?

    Jinak se také domnívám, že by to šlo alespoň o trochu vytříbit, aby se slušně vychovaný čtenář, kterého zajímají filmy, nemusel rdít studem.

    Twilight... Neříkejte, že vám nebude chybět... Harry Potter pryč, Twilight skoropryč, copak asi přijde teď? :-)

    OdpovědětVymazat
  29. a co si o twilight mysli beavis a butthead?

    http://eztvstream.com/beavis-and-butt-head/beavis-and-butt-head-season-9-episode-1-werewolves-of-highland-crying

    OdpovědětVymazat
  30. Anonym 14:18 - ze podle Frantiskovy definice nejste cilova skupina? Jak by nejspis rekl Kokot v teplakach: "v tom pripade vam gratuluju k tretimu potratu".

    OdpovědětVymazat
  31. Hoďte sem někdo detaily k tomu porodu. Nejzajímavější část recenze a Franta to takhle odflákne. Spoilery přece nevadí - kdo to má rád, ten dočetl už u první věty, kdo to nemá rád, toho spoilery zajímají.

    OdpovědětVymazat
  32. Já bych stejne všechny ty Twilighty zakázal.

    OdpovědětVymazat
  33. Recenze dobrá, komentáře super... víc příspěvků od děvčat, která jsou naštvaná na FF, ačkoliv ujišťují, že se jim Twilight nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  34. To proto, že to jsou potraty a cíti se dotčeny.

    OdpovědětVymazat
  35. boner - erekce :) jasně :)

    OdpovědětVymazat
  36. Diky za skvelou recenzi! Uz se na tu pulnocni premieru fakt tesim, jak si ji pekne pubertalne uziju :)

    OdpovědětVymazat
  37. A na koho vlastně bylo cílený The Expendables?
    Chci říct, ať je původně cílová skupina týhle twajlajt ságory jakákoliv, troufám si tvrdit, že u nás na to chodí spousta inteligentních děvčat. Když se to vezme kolem a kolem, vědí, že to je píčovina, ale něčím je to baví.

    OdpovědětVymazat
  38. Spoiler spoiler! (Pro šovinisty, ať můžou machrovat před dámami.
    Ty dvě nebo tři slečny, co se na to těší do kina a ještě ke všemu nečetly knihy, snad prominou...)
    Takže Bella otěhotní po prvním sexu protože Edwardovo sperma je óoo tak mocné, ale, přestože má celou dobu téměř všechny známé a několik nových upířích příznaků těhotenství, nevšimne si toho. Ve chvíli kdy si toho všimne (v traileru scéna jak si osahává břicho před zrcadlem), se rozhodne, že malé upířátko s Ediem by mohlo být čupr, vlastně. Nicméně Edward si řekne, že to tak čupr není, protože upíři jsou přeci vrazi, že. Takže se pak trochu hádaj a Bella mezitím vesele těhotní rychlostí blesku a nakonec porodí malou upírku, kterou děšně kreativně pojmenuje Renesme (jména dvou babiček dohromady) a do které se okamžitě zamiluje (tzv. otiskne) Jacob. Při porodu Bella konečně umře a stane se ní upír, z čehož jsou všichni patřičně nadšení. Tím se to všechno urovná a všichni jsou spokojení.
    Mezitím někde daleko na kopci v Itálii...
    Já bych si na tomhle místě ráda postěžovala na překlady knih, protože jsou v češtině fakt strašné a občas protiřečí originálu...

    OdpovědětVymazat
  39. Tu část s otisknutím Jacoba jsem nepochopil. Co přesně do toho dítěte otiskne? Má u toho na sobě tričko?

    OdpovědětVymazat
  40. paráda, děkuji, výstižné - komentáře i recenze. napsala jsem něco podobného a taky se tam na mě sesypaly ty, co už jim dávno není náct, vůbec nejsou blbý, maj vysokou školu a přesto se jim to líbí, co na to lezu do kina, když mě to nebaví a vůbec, co o tom píšu, když to ještě nedávaj...měli bychom se zamyslet nad úrovní vysokého školství asi. je fakt zajímavý, jak to na lidi působí - mě ty knížky taky bavily, filmy místama, místama je tam tý lacinosti moc - ale umím si připustit, že je to strašlivě blbý, i když mě to baví.
    anonymní 23:50 - "otisknout" je jakože se mysticky strašlivě zamilovat na celej život, vlkodlačí záležitost. Jacob má u toho na sobě tričko, neb ctěné dámě jsou asi tak dvě hodiny, když se otiskne...ale možná si ho sundat měl, protože když mu to nedovolili, tak se pokouší hrát, jakože předstírat nějakej výraz na obličeji a tak a to je ten pravej horor teprve.

    OdpovědětVymazat
  41. u Matrixu, Harry Potter apod. sci-fi a fantasy filmů taky nikdo neřeší kdo se na to dívá..tak nevim proč se najedou všichni trapáci mužského pohlaví nemůžou smířit s trochu romantičtější verzí..Je to stále jen výmysl pro pobavení..tak se na to nedívejte, když vás to tak sere;)!

    OdpovědětVymazat
  42. Recenzent a jeho fandové rádi kritizují druhé, ale běda, když jim někdo sáhne na jejich postoj. Ubohost argumentů recenzenta, stejně jako některých příspěvků je legrační. I kdybych nebyl příznivcem Stmívání, stanu se jím po přečtení recenze a diskuze. Třeba jen proto, abych vyvážil ty rádoby pseudointelektuální bláboly zde. Těším se na Rozbřesk II :-).

    OdpovědětVymazat
  43. My sa len bojíme že sa staneme alkoholikmi. Totiž, že si dievčatá a zrejme budúce partnerky/manželky z takýchto vecí zoberú nereálne očakávania, ktoré nebudeme vedieť splniť, ergo dámy nebudú spokojné a my teda tiež nie, a už je to tu, sme zase v krčme.

    OdpovědětVymazat
  44. No jo, milí pánové, proč nereagovat jinak než "tvrdými chlapáckými - rádoby vtipnými věcmi".
    O tom, jestli patřím nebo nepatřím mezi příznivce polemizovat nebudu, nebudu to ani obhajovat, svoje jsem napsala.
    Musím přiznat, že část recenze - rodiče brečeli, všichni brečeli....já jsem brečel..." mě dokonce pobavila. To, co jsem chtěla říct ale je, že pobavit jde i jiným způsobem, než si dělat srandu z žen ;-) (viz úvod)

    E.T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem holka a recenze se mi líbí, dotčená se necítím, dělá si totiž srandu z žen, z jakých si dělám srandu taky.

      Vymazat
  45. Drahá E.T., proč když přeruším svým příchodem dámský dýchanek, téměř vždy slyším něco jako: "Ten můj ťulda zase udělal...no mám to s ním těžký, holky, co vám mám povídat!"? Ženský si budou dělat srandu z chlapů, chlapi s ženských, tak to prostě je a nezmění to ani dvacet komentářů pod recenzemi. Tvůj projev opravdu ničím nepřipomíná vzdělanou ženu, tak zkus třeba, místo kritiky nás pánů, zapracovat na sobě a svém psaném projevu. Nejvíc mě pobavila Salli, kdo je tady naštavnej? My se bavíme, navíc naprostá většina z nás se na ty filmy nedívá, František se na ně dívá za nás. Jedinej, kdo je tady naštavanej jsou fanatické fanynyky Twilightu. A pro úplně hloupé fanynky: Povolání recenzenta vyžaduje, aby chodil i na filmy, na které by sám nešel. Zkuste si prosím nejprve něco zjistit o práci filmového kritika.

    OdpovědětVymazat
  46. Kdybyste si přečetli knížku, tak byste věděli, že Bella už otěhotnět nemůže, otěhotněla ještě než se stala upírkou a po proměně to už nejde, to jen tak, aby jste byli v obraze i vy co Twilight tak nesnášíte, ale stejně na to budete koukat, abyste tu pak mohli psát duchaplný recenze

    OdpovědětVymazat
  47. Tak by mě docela zajímalo, co se "panu anonymnímu,který se neumí ani podepsat" nezdá na mém psaném projevu ... Ano, ženy i muži si povídají o svých partnerech, zobecňují jejích vlastnosti na celou populaci. Cílem toho není ale zesměšňovat. Jediné co jsem zde napsala, je můj názor. A to, že kvalita recenzenta se pozná podle kvality jeho projevu. A věřte nebo ne, neřadí se do toho zesměšňování žen :-) A přijde mi, jak zde napsal asi jediný muž s inteligentním názorem, že opravdu jen rádi kritizujete druhé a snažíte se ubít je argumenty typu "nám stačí díra mezi tvýma nohama". Ty ale na nějakou kvalitní diskuzi opravdu nevystačí :-) Většina komentářů jen ukazují vaši ubohost :)
    Tak honem do mě, co o sobě ještě nevím....??

    E.

    OdpovědětVymazat
  48. I já připojím svůj palec nahoru!!

    OdpovědětVymazat
  49. Doplnění mého předchozího přízpěvku: A ty komentáře.... Teď už brečím úplně :D :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  50. Anonym 17. listopadu 2011 10:05

    "A pro úplně hloupé fanynky: Povolání recenzenta vyžaduje, aby chodil i na filmy, na které by sám nešel."

    Tos trochu ujel, ne? Recenzenta nikdo nenutí se na něco dívat. Hlavně Franta chodí na co se mu zachce, na spoustu filmů se ostentativně vykašle.

    OdpovědětVymazat
  51. No ja si myslim, ze Bella by mu ho rada vukourila a i to spolykala, ale preci jen, krev to neni? Tak se na to vysere a radsi se reze do zapesti a cuca si to nez by cucala curaka, co z jak uz tu nekdo napsal by bsamozrejme byl sok pro amiky. Protoze co pro amiky neni sok, zejo. Jsem rad, ze ta holka co chodi na vysokou uz ma menstruaci a jeji pritel to bere taky, aspon si pochutna.Palec nahoru.Proc nejsou v recenzi spojlery? V cilove skupine nejsem, naopak, spis me znepokojuje tato debata.
    Ja jsem videl jednicku, netrpim epilepsii, ale i mi to znacne vadilo.

    OdpovědětVymazat
  52. "Povolání recenzenta vyžaduje, aby chodil i na filmy, na které by sám nešel."

    Takze na ty filmy sam nejde a chodi na ne za nej nekdo jinej a pak mu o nich vypravi?!
    Petr

    OdpovědětVymazat
  53. Tak to se mám na co těšít! :-D Dneska to zkouknu, ale už teď s toho mám depku. Čatla jsem knížky a viděla všechny předchozí díly, ale tahle recenze mě teda odradila... :-P
    Nj, ale já se na to koukám stejně jen kvůli Jakobovy a je mi úplně fuk že je to trapný! Když můžou chlapy koukat na blbý filmy jen kvůli prsatý blondýně tak já to budu dělat taky!!! :D
    PS: Definice cílový skupiny super!!! :-D Jen škoda toho sexu, ale když na to koukaj puberťačky tak by to asi nebylo vhodný, no.

    OdpovědětVymazat
  54. Ne, chdí na ně někdo (něco) s ním, totiž jeho smysl pro povinnost "vidět a zkritizovat čas od času nějakou pubertální hovadinu"

    OdpovědětVymazat
  55. ja myslim, ze to ze sem nejaka pipina napise svoj nazor je uz dostatocny dokaz, ze je viacej ako velmi slusne disponovana na to, aby sa jej pacila Twilight Sága ;)

    OdpovědětVymazat
  56. Souhlasím se vším, co je tu napsané. I s těmi částmi, které popírají jiné části.

    OdpovědětVymazat
  57. "Něco jako vetřelčí královna, ale s brutálním vampire sexem."

    jak jsem videl tu holku s pupkem a vystouplymi zilami hned jsem si predstavil mladou ripleyovou s vetrelcem v sobe.
    -------------------
    "Pro ty kdo nečetli - hlavní hrdinka je totální looser bez sebevědomí, a najednou jí každej chce, obdivuje, a jako zlatý hřeb - už od první knihy má za cíl stát se upírkou, tedy... ehm.. zemřít. To mi prostě nepřipadá pro cílovou skupinu košer."

    cilova skupina jsou timpadem EMO
    --------------------
    cteni teto diskuze je zajimavejsi nez cela serie twilight.

    OdpovědětVymazat
  58. Rad bych se zeptal nadšeně fanynky jakou, ze VŠ to vlastně studuje? Ať se ještě trochu zameju! Za vesele chvilky předem dík. Tipuju pedál nebo něco s nazvem sociální

    OdpovědětVymazat
  59. Chodí na FFFILM tolik žen normálně, nebo proběhla v posledních pár dnech revoluce ve vývoji kuchyňských spotřebičů, způsobená implementací internetového prohlížeče?

    OdpovědětVymazat
  60. Ty nademnou: Máme teď o prázdninách prodlouženej řetěz z kuchyně !

    OdpovědětVymazat
  61. Komentáře nade mnou: HUSTÝ! :)))

    Neviděla jsem ani jeden díl Twilightu (asi holt nejsem cílovka), ale dokážu si představit, že až budu vařit nějaký složitý dvou až tříhodinový oběd, a v TV nebudou dávat nic lepšího, tak to uvítám jako prima zdroj zábavy - tzn. budu se mít během vaření čemu pošklebovat ... :D

    OdpovědětVymazat
  62. Ten jsme vám prodloužili aby jste kurva dosáhli do obývacího pokoje a vykouřili nám při sledování TV a ne aby jste, kurvafix, spamovali FFFilm vašima vaginálníma blábolama!

    OdpovědětVymazat
  63. Niekedy tu nie su rencenzie na lepsie filmy a niekedy lepsie filmy maju rovnake hodnotenie ako to tu..

    OdpovědětVymazat
  64. Jediny duvod, proc Twilight neni komplet zakazanej, je ten, ze mame hen tu demograciju, tak se filmy nezakazujou :P

    Dotaz k snovym obrabeckam upirich boneru - aniz bych se na vas chtel jakkoli vytahovat nebo se nad vas vyvysovat - muzete mi zkusit vysvetlit, co se vam na teto serii, potazmo i knize, libi? A nemyslim to ironicky. Kdyz se nekomu libi hlavni hrdinove, protoze mu prijdeou sexy, je to zcela v poradku, proti tomu se neda nic namitat. Ale ten dej je prece strasne blbej, to vam nevadi?
    Ok ok, vim ze blbej dej ma vetsina filmu ... pro me je to duvod na ne nechodit, nebo to aspon omezovat.
    Abych to pochopil, tak se vas ptam.

    OdpovědětVymazat
  65. hahahahhaha!!!!!!!!!! František Fuka, interview:
    "Hru o dobytí Moskvy považuji za špatnou až nesmyslnou. Podstata spočívá v tom, že hráč stojí na Rudém náměstí a pancéřouvou pěstí musí rozbít věechna okna v Kremlu, aby mohl dovnitř. Co si o tom může soudný člověk myslet?"
    http://www.oldgames.sk/mag/pocitacove-hry-1/page/5/

    OdpovědětVymazat
  66. Huuustyyyyy :)))) recenze super, komentare jeste lepsi :))... Dlouho jsem se od srdce tak nezasmala, pze co myslenka to perla....kamoska me na to taha do kina a vidim ze by to byly vyhozeny prachy....jinak videla jsem vsechny dily a je to dusevne nenarocna podivava pro jednoduche pubertalni mozecky.....cas od casu se proste i na takove kravovoviny podivame :))

    Vendy

    OdpovědětVymazat
  67. Na co Franta chodí, či nechodí je otázka špíš na něj. Ale má přece pořad v rádiu a tak prostě musí jít na to, co dávaj ten týden v kinech. A mně se třeba dost často stává, že z těch 10 filmů v multiplexu nestojí ani jeden za to. Ale recenzent na nějakej jí musí, protože o čem by potom v tom rádiu mluvil?

    OdpovědětVymazat
  68. Co na tom Twilightu některý ženský maj? Nechci zobecňovat, ale za sebe: Je to určitá forma "romantické pornografie". Když se chlapi koukáte na porno, taky od toho žádný extra děj nečekáte - a navíc každýho vzrušuje něco jinýho. Na porno čumí i univerzitní profesoři a ne každá fanynka Stmívání má v hlavě seno. Pravda, ani jeden z nich se tím asi nikde hlasitě nechlubí:-DD

    OdpovědětVymazat
  69. Dráhá E.T. nepodopisuju se proto, že nemám žádný z loginů, které mi tento blog nabízí a tak volím možnost anonynmní, krom toho mi jde o to, co kdo nepíše, nezajíma mě jestli to napsal Pepa Novák, nebo Lenka Majerová. A není to od tebe trochu pokrytecké, že mi vyčítáš anonymitu? Tvůj podpis E.T. je opravdu o hodně odvážnější, než můj anonym. To ses nám teda odhalila :-))). K tomu, proč odsuzuju tvůj projev. Když uvážím tvůj první komentář, tak je to proud slov beze jakéliv koheze.Dále si asi ještě v životě neslyšla o něčem jako je předpremiéra, natož aby si věděla o tom, že F.Fuka je poměrně uznávaný kritik, kterej by si asi nelajzl zrecenzovat film, na kterým vůbec nebyl.
    Navíc nám kritikům Twilightu vyčítáš, že každému se líbí něco jiného. Ano, máš pravdu, a právě proto máme právo si z Twilightu a náctiletých fanynek dělat prdel. Já mám rád ku příkladu filmy s herci Divadla Sklep, mnozí tyto filmy považují za nevtipné bláboly plné otřesného herectví. Každej si může dělat srandu z čeho chce a "vo tom to je". Pokud tuhle základní svobodu nechápeš, tak opravdu nevím, co děláš na VŠ. Tomáš L.

    OdpovědětVymazat
  70. Ten argument s pornem je opravdu k zamyšlení. Něco na tom bude. Nedávno v internetových médiích proběhla série článků s naprosto totožným tématem: Muži koukají na porno a má to neblahé následky na jejich partnerský vztah a jejich milostný život. Teď jenom doufám, že vznikne podobná série článků: Sledovní Twilightu a jeho negativní vliv na partnerské vztahy. Mohla by to být zajímavá diplomová práce. Tomáš

    OdpovědětVymazat
  71. Za prvé - tady to fakt žije.
    Za druhé - všimli jste si, že jméno toho dítěte "Renesme" je anagram z Neserme nebo Neserem? Možna je to podprahové sdělení pro české čtenářky ságy.
    Za třetí - taky si myslíte, že militantní fanynky ságy krouží po internetu, hledají špatné recenze a potom brojí?
    Vše.

    OdpovědětVymazat
  72. Recenze zaujala, následná diskuze pobavila. Jen tak na okraj, pokud by se k tomu "romantickému" pornu pro dívky natočilo i pár slušných erotických "skečů" alá 9 a 1/2 týdne pro chlapce, výsledkem mohla by být bomba!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  73. Anonymní Evička řekl(a)...
    ..se rozhodne, že malé upířátko s Ediem by mohlo být čupr,
    vlastně.
    originálu...
    16. listopadu 2011 22:30


    Jako čupakabra?!

    OdpovědětVymazat
  74. Argument s pornem neberu, protože na celým skurveným podělaným internetu nenajdete muže co chodí na stránky s kritikami porna a nadávaj tam ženským recenzentkám do píčí a jak nechápou hloubku daného díla. My si prostě jen slušně a spořádaně u porna vyhoníme ptákopyska, což trvá nanejvýš 5 minut, a jede se dál.

    OdpovědětVymazat
  75. Dekuju za odpoved ohledne nutkani sledovat twilight. Ok. proti tomu, ze je to takove romanticke porno pro divky a zeny nic nemam. Ty kluky na platne ja neocenim, ale z celeho srdce vam preju to oroseni, ktere vam zpusobuji na prislusnych partiich.
    Mne se zas na celejch Transformers I nejvic libila Megan Fox a zbytek mi prisel takovej nudnej :)

    Co nechapu, jak uz psali jini, je, proc ma nekdo potrebu chodit na blog FF a tam se pohorsovat, ze se lidi Twilightu a jeho fanynkam smejou (coz nebyl pripad odpovidajici slecny/zeny).

    OdpovědětVymazat
  76. @Anonymní: Česky se dokonce píše "ubožák," ale to je asi málo free, o coolnosti a innosti nemluvě.

    OdpovědětVymazat
  77. Nejsem fanynka, ale všechny čtyři knihy jsem četla, neb pravděpodobně trpím kulturním masochismem. Vzhledem k cílové skupině jsou napsané velmi dobře a s tím označením "romantické porno pro dívky" plně souhlasím.

    Jinak, co se týče Františkovy recenze, dovolím si ocitovat z blogu Martina Malého: "Ano, na blozích jsou jen subjektivní články a vyčítat autorovi něco takového je jako vyčítat formičce na srdíčka, že vykrajuje srdíčka."

    OdpovědětVymazat
  78. Mimochodom, v jednej zo "Zaklínač" kníh istá upírska postava logicky vysvetlí, že upír pre ľudí symbolizuje orálny sex.

    OdpovědětVymazat
  79. Super recenze! A jestli tentokrát má celých 40%, jdu do toho. Neteř bude mít radost. Nikdo s ní nechce do toho kina jít. Žehličku beru do batohu ;)

    OdpovědětVymazat
  80. Jinak chapu ze v dnesni dobe je upirska tematika pro "mladochy" velice popularni, protoze se kazdy snazi svym zpusobem odlisit, ale nakonec jsou vsichni stejni......sama ma upirskou tematiku v oblibe, preferuji ale fantasticke zpracovani knih Jiriho Kulhanka ci Briana Lumleyho a v neposledni rade klasiku jako je Dracula........na vyse zminovany film se rada podivam, stejne jako obcas dostanu chut na jogurt ktery nesnasim :)))))
    vendy

    OdpovědětVymazat
  81. Tak jsem se teda na to byla podívat! A tahle recemze měla pravdu :-( Bohužel, film i knížka se mi líbily ale tenhle díl... škoda!
    Jen ta scéna s porodem, no drsný! Jako fakt dobře natočený, dal by se s toho udělat dobrej horor!
    A Jakob si fakt po 20 sekundách filmu sundá tričko :-D Sem se teda asi jediná v kině smála, ale puberťačky mě málem umlátily!
    Ovšem když se objevil Edward to bylo teprve vzrůšo! No čekala jsem že snad na to plátno vyskočí! :-)
    Pravda je že se mi to líbí, je to možná jednoduchý ale když celej rok chodím jen z práce do práce tak mi ňáká romantická blbina aspoň nezatěžuje mozek!
    Jo ale podle mě kdo nečetl knížku tak spoustu scén ani nepochopí, což ty malé slečny určitě nečetly. Jelikož mladí v dnešní době asi už ani neví co to knížka je! :-(

    OdpovědětVymazat
  82. vhled do Jacobovy duše - traler zde!!!!
    http://www.dailymotion.com/video/xlzbsb_twilight-breaking-dawn-jacob-trailer_shortfilms?ralg=behavior-meta2

    OdpovědětVymazat
  83. >Anonymní Anonymní řekl(a)...
    @Anonymní: Česky se dokonce píše "ubožák," ale to je asi málo free, o coolnosti a innosti nemluvě.
    18. listopadu 2011 9:12

    Kdo je ubožák? Loser, nebo čupakabra?
    Nebo oba?

    OdpovědětVymazat
  84. mala poznamka k rozhorcenym komentarum, ktere se snazi dehonestovat autora recenze a jeho prikyvovace: Vyraz "radoby pseudointelektualni blabol" je blabol. Blabol muze byt radoby intelektualni nebo psudointelektualni - oboji ma stejny vyznam a znaci ze autor blabolu se neumele snazi byt intelektualni. Vyrazem radoby pseudointelektualni blabol oponenta neurazite, naopak si tim davate vlastnaka. Konec jazykovedneho okenka pro zacatecniky.

    D.

    OdpovědětVymazat
  85. Inu... mohla bych se počítat do cílové skupiny - potrat za sebou ještě nemám a...
    Bohužel.
    Twilight sága je pro mě asi až moc tvrdý oříšek. Snažila jsem se to číst /dokonce dvakrát opakovaný pokus/, ale nějak to nešlo. Tak jsem si řekla, že se teda podívám na film - když je to v podstatě kulturní záležitost - ale... Jak jen to říct? Směle mohu potvrdit, že jsem viděla asi všechny díly, vždy prvních 20 minut, zbytek mi zakryla víčka a zvuk přehlušilo mé vlastní chrápání.
    Příběh psychicky labilní Belly, jejího jsem-největší-monstrum-co-kouše-lidi-do-krku-a-třpytí-se přítele a to vše v pozadí mladého rebela, který víc jak polovinu příběhu běhá nahý, mě moc nezaujal.
    Myslím, že nejvíc mi na tom vadí právě hlavní hrdinka, kdyby byl Éďa co proto, tak jí natáhne jednu zprava a druhou z leva, aby se vzpamatovala.
    Myslím, že kdyby byl upírem nedívajícím se napravo ani nalevo, byl by mnohem sympatičtější.
    Sonda do nitra ztrápených duší? No nevím... rektální sonda určitě.
    A vězte, cílová skupino, že existuje i kvalitní filmografie, zaměřená právě na vás.
    Nečekejte tedy, že se objeví princ, který k jiskření nepotřebuje ani světlo hvězd, co má na kontě nezměrné finanční zásoby a rodinu, co vás přijme za svou s nadšením hodným kresleným postavičkám.
    Twilight sága je brak. Moje babička má těch tenkých knížek v červeném přebalu plnou knihovnu, zfleku jí tam přikoupím tuhle slátaninu.
    Hezký den!
    PS. Pane Franto, hezká recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  86. Tak vidíš, Franto, jak to bude vypadat, když dál budeš chodit na Stmívání. Diskuzi budeš mít plnou osobních zpovědí ve stylu "já sem se na to fakt chtěla podívat, relax, zábava, kulturní fenomén, že jo, ale moje vlastní prudká inteligence mi nedopřála to dokoukat/užít/oslintat plakát s Edwardem. No ale cílové slečinky (vůbec ne jako já!) z toho jistě budou paf." No řekni, stojí ti to za to?!

    OdpovědětVymazat
  87. Dodatečná poznámka k rozhořčeným komentářům, které kritizují rozhořčené komentáře, které se snaží dehonestovat autora recenze a jeho přikyvovače. V tomto případě je bohužel nutno přiznat, že jde spíš o ne zcela naplněné přání, aby si tady vylévaly srdíčka pubertální fanynky Twilightu, protože ve skutečnosti jich tady zas tak moc nebylo (v porovnání s diskusí pod HP blahé paměti).

    OdpovědětVymazat
  88. Ano ano je mi náct...přesněji devatenáct tak doufám že mě všichni vy zkušení a vkusem políbení neukamenujete :-) Na tuhle ságu nedám dopustit a nestydím se za to, jelikož jsem jí četla poprvé asi v mých 13-ti letech a četla jsem jí řáda proto i po tolika letech půjdu do kina, i když už spíše z nostalgie a pro pány kteří tu lamentují nad touto katastrofou mám radu. Najděte si ženu emancipovanou, co twilight nesnáší přece proto, jaká hrozná romantická hloupá slaďárna to je a radši si s váma zajde na box a koupí pivo, ale pak se na konci večera nedivte, když se objeví překvapení :-D a nebo se můžete smířit s tím že jsme prostě nežné pohlaví co si rádo pobrečí a přežít jednou za rok twilight :-D

    Anet :o)

    OdpovědětVymazat
  89. Zdravím...
    K recenzi jako takové se vyjadřovat nebudu, každý má svůj názor a jen hlupák mu ho může brát. Přesto však jeden poznatek: Až budeš mít svoji ženu (pokud tedy nejsi gay) a ta prožije potrat, myslím, že se hluboce zamyslíš nad tím, jakým ubožákem jsi dřív byl. Dělat si "legraci" z tak špatné věci, může jen opravdový kretén. Iva

    OdpovědětVymazat
  90. Já bych za sebe řekla, že toto je jedna z mála recenzí, které by se daly považovat za dobré a to i vzhledem k tomu,že to píše chlap, takže za mě vcelku pochvala.

    Je pravda ale, že přirovnání - první menstruace a druhého potratu - je odporné vzhledem k tomu, co tyto životní situace přináší a co chlap nikdy nemůže pochopit, ale ani tak ho to neomlouvá. Takže tady zase kárám.

    Ale proč píšu - respektuji názor, že se to někomu líbí a někomu ne. Já patřím k té první skupině, ale hlavně - když jsem si ze zajímavosti pročetla diskuzi, s hrůzou a nechutností jsem narazila na jednoho z anonymů, který používal pornografické výrazy a nechutné své představy, co by tak asi měl kdo dělat. Nikde jinde jsem nic takového nečetla. Ten člověk, co to psal, by se měl stydět, že to takto hnusně pojmenoval. Jde to říct i slušně. Nejsem purytánka, ale toto na mě je silné kafe.

    Katynka

    OdpovědětVymazat
  91. http://www.youtube.com/watch?v=CB-bqrfaOK4

    OdpovědětVymazat
  92. pro Iva z 20. listopadu 2011 19:24

    vy si znovu prectete co jste napsala a zjistite jak tupa stale jeste jste. pokud je pro vas mluveni ci delani si legrace z potratu/smrti/nehod/postizeni tabu tak je to vas problem tak se s tim smirte.

    OdpovědětVymazat
  93. Diky Franto! konecne stavnata diskusia a la "nejsem-cilova-skupina-ale-cetla-sem-to-lehke-MOZEK-nezatezujici-POCTENI"...
    pre par anonymiek: ano, aj z potratu sa robit sranda, tak ako sa da robit sranda z koncetrakov, mrtvych pribuznych atd.
    - genderovo korektna poznamka: bolest zo straty potomka nie je exkluzivna zalezitost matky - koniec genderovo korektnej poznamky

    jo, je to sok, ale Fuka chodi aj na filmy typu: Tva Lajt... jj... je to tak.

    Vendy - konecne spomenula aj nejaka zenska poradnu sagu o upiroch = Lumleyho

    TvaLajt1 sem videl.. cisty popcorn, ok

    v ramci vyznavana ruznych kultu sem dal aj: Zegz und da Sity II - coz je v ramci zlych filmu u mna referencny film!!!!

    je uplne jasne, ze po recenzii/diskusii tohto filmu do kina pojdem, aj so zehlickou
    ppc!

    OdpovědětVymazat
  94. Spadám do "Františkovy" cílové skupiny, mám za sebou jeden potrat a ano celou sérii jsem viděla a nestydím se za to.
    Proč tu ale hlavně píšu, chci říct, že pokud si někdo dokáže dělat srandu ze situací, které jsou pro jiné lidi peklem, pak je to jen bezpáteřní troska, která buď bolest necítí nebo ji nikdy neprožila (v tom druhém případě závidím).
    Jana

    OdpovědětVymazat
  95. Když někomu nepřijde potrat vtipný tak já už fakt nevím co...

    OdpovědětVymazat
  96. U řady příspěvků v diskusi nechápu, proč je sem autoři (resp. častěji autorky) psali/y.

    Co se týče potratů a spol., každý přispívající nechť nejprve uváží své auditorium. Už před dvěma tisíci lety bylo zapsáno, že nemá cenu házet perly sviním (čímž nutně netvrdím, že i v tomto případě jde o perly a svině).

    Co by mě skutečně zajímalo - zda bude mít tento film nějaký vliv na porodnost mladší části cílové skupiny. Uvidíme za 30 let.

    Potvrzuju výše zmíněné příspěveky o existenci "starší" části cílové skupiny v podobě -cetiletých matek. Znám jich řadu.

    Do kina na to nepůjdu, ale ten porod chci vidět. Při četbě jsem si nebyla schopná to uvěřitelně představit (a to už jsem sama rodila), zdá se, že tvůrci filmu udělali tuto práci za mě, děkuji pěkně. A samozřejmě děkuju FF, že mě na to upozornil.

    OdpovědětVymazat
  97. K ženám, co potratili, to přece nezasluhuje reakci, nevěděl o čem píše.
    K filmu:Na blbej film blbá recenze. Neměla jsem dojem, že recenze se chce tvářit profesionálě, jinak by skutečně měla být volena jiná slova.
    Líbí se mi.
    Stydím se už jen za nápad, že bych se na to chtěla podívat, podle trailerů a sledování dění okolo té ságy,si myslím, že je to fakt strašá blbost.
    Když se tu přiznáváj starší ženy,že se jim to líbí, tak vůbec nevím, co si o nich myslet.To jsme fakt tak blbé? Snad ne všechny.Pokud se to líbí chlapovi tak,takovému chlapovi vůbec nerozumím a provděpodobně bych ho nemohla brát vážně.
    Nečetla jsem to, protože mám určité problémy se čtením, špatně se soustředím a čtu pomalu. Proto pečlivě zvažuji do čeho investovat energii a do čeho ne. Když jsem kdysi jako náctiletá zkoušela přečít Harlekínky, tak jsem se přistihla, že po chvíli vyhledávam už jen určité pasáže, protože děj mi fakt nic neříkal. Žádnou jsem nedočtla do konce, fakt to nešlo.
    Je fajn jak bouřlivý řetězec reakcí ta sága vyvolala. Nechci nikoho urážet,ale na druhou stranu chci říct názor, který sdílím. Odpuste.

    OdpovědětVymazat
  98. Já, jako potrat, bych se chtěl vyjadřit taky a říct, že se mně blog ani recenze pana Fuku nijak nedotkli a považuji je za docela vtipný. Když jsem se o tom bavil s ostatními potraty při naší pravidelné střetávce Anonymních Potratů, s radostí jsem zjistil, že tenhle názor je mezi náma všeobecně rozšířen. Konečně nejsme tabu ani my a želáme si větší akceptovanost společností. Myslíme si, že právě humor může prolomit tyto hrubé ledy nevhodné politické korektnosti. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  99. Je až trochu škoda, že zrovna tohle je považováno za recenzi. Nevim, jestli si pan Fuka myslí, že takhle vypadá recenze (a že vím, že umí psát daleko lépe), ale tohle vážně nic jako literární útvar ani zdaleka nepřípomíná a nedivím se komukoli, kdo se nad tímhle cancem podivuje. Takhle fakt ne. Řadové průměrné komenty na čsfd toho o filmu a jeho kvalitě řeknou nepřeberně víc.

    OdpovědětVymazat
  100. No dobre, ale si pro alebo anti potratník?

    OdpovědětVymazat
  101. Já osobně jsem film Rozbřesk ještě neviděla, ale již mám koupené lístky a docela se na něj těším. Asi bych na film nikdy nešla sama, abych si užila zmiňované herce apod., ale na druhou stranu je to poměrně dobrá podívaná pro odreagování. Knihy jsme četla všechny, ale musím uznat, že se mi mnohem více líbily v anglické verzi - český překlad mi přišel místy hodně neodpovídající až oponující originálu.

    Co se týče záporných reakcí v předešlých komentářích: Já znám spoustu lidí (např. vdaná asi 38-letá žena, dvě děti, soudkyně, můj strýc - 30 let i s přítelkyní - psychologové, apod) kteří rozhodně nepatří do zmiňované skupiny pubertálních dívek a přesto ve filmu (i knize) jisté "kvality" vidí. Uznávám, že to není žádná bomba, ale na druhou stranu některé názory typu rádoby vtipných a drsňáckých keců my přijdou spíše ubohé.

    Nepovažuji se za nemyslící pubertální fanynku mezi "první menstruací a druhým potratem" ani nepředpokládám, že velikost mého mozku je menší než pisatelů některých komentářů, ale nestydím se přiznat že se mi originály knih a v podstatě i filmy docela líbí.

    F.L.

    OdpovědětVymazat
  102. doporučuju taky tuhle zajímavou recenzi: http://theoatmeal.com/story/twilight

    Martina

    OdpovědětVymazat
  103. Škoda, že se tady k tomu nevyjádřil pan autor, docela by mě to zajímalo. To, o co se tady snaží, se ani zdaleka nepodobá recenzi! Už jen kvůli zesměšňování něčeho, jako jsou potraty. A to, jak tady někdo napsal, že se dělá legrace i z koncentračního tábora - tak to je vážně ubohost. Nic jiného.
    A to, že se někteří rádoby chytráci tady akorát schovávají za anonymy je ubohost nadruhou.

    Markéta

    OdpovědětVymazat
  104. Panu anonymnímu, který napsal: " K ženám, co potratili, to přece nezasluhuje reakci, nevěděl o čem píše." No to je mi ale důvod :-D Tak ať to nezmiňuje, když o tom nemá dostatek informací!!!!!! Jestli neví, co to potrat je (ironie), tak ať si to někde vygooglí a zjistí, že to není zase taková legrace!!!! Nedivím se, že o tom chlapi nemají páru, protože bohužel všechny tyhle starosti řeší jenom ženské. To se nedá srovnat ani s tím, kdyby někdo zesměšňoval "mužskou chloubu".

    Míša

    OdpovědětVymazat
  105. fiiha, devcata se na tech potratech nejak rozjela. nevim, jestli mate nejaky problem se ctenim, ale autor si z potratu zadnou srandu nedelal (resp. zkuste v puvodnim textu najit misto, kde si z potratu srandu dela).

    a nedivte se, ze se vasim podrazdenym a pohorsenym reakcim lide smejji az posmivaji. ono si o to primo rikate.

    komentare typu "je mi nact, ale za blbou se nepovazuji, proto mi hodnoceni filmu, ze je pro blbky, nejak nesedi"... ma v podstate samovypovidajici schopnost :P

    Dotaz k F.L. : jake kvality v tom dani lide nachazeji?? literarni? marketingove? psychologicke? prosim o podrobnosti, protoze vasemu vyjadreni zjevne neco chybi. dekuji

    OdpovědětVymazat
  106. Série Twilight je mi úplně prdele, ale ta Frantova definice cílové skupiny mi taky přijde divná.

    Pokud myslel potraty dobrovolné, tak na ty se dneska už masově nechodí, jako "alternativa antikoncepce" se používaly naposled v 80. letech. Dneska ženy v plodném věku polykají pilulky a potraty se nechávají na medicínsky indikované případy, kterých je celkem málo.

    Možná si František oblíbenost potratů v 80. letech pamatuje a jenom si zapomněl aktualizovat informace. Jestli by pak mělo jít o potraty spontánní, tak ty opakované jsou (naštěstí) dost vzácné, takže pro účely hromadné definice taky nepoužitelné.

    Navrhuju proto změnit popis cílové skupiny na "jednodušší děvčata mezi mezi první mestruací a posledním botoxem".

    Olga

    OdpovědětVymazat
  107. Olga: Myslel jsem tím slečny tak blbé, že ignorují antikoncepci.

    OdpovědětVymazat
  108. To Marketa

    A to, že se někteří rádoby chytráci tady akorát schovávají za anonymy je ubohost nadruhou.

    hahaha :)) to ze si se podepsala jako Marketa to je dukaz vyspelosti a tve neskonale odvahy :D

    OdpovědětVymazat
  109. No, každému se líbí něco jiného. A jelikož to hodně lidem přijde jako hloupost, tak proč by měli dávat více procent, že? Proč by se vůbec měli snažit podívat se na to z úhlu nás, fanoušků?
    Nezazlívám vlastní názor, ale 40% recenze s ohledem na celosvětové šílenství a fanoušky, to se mi opravdu nezná jako vhodný počet...

    OdpovědětVymazat
  110. Takže % sa mají dávat podle množství fanouškú a úrovně celosvětového šílenství? Tak to jo, to sem nevědel. V tom případe dávam druhé světové válce 100%!

    OdpovědětVymazat
  111. Tuhle recenzi nekdo nalinkoval do diskuze na Mimibazaru, nebo co to ma jako bejt?!!!11

    OdpovědětVymazat
  112. Ať žijí militantní matky co se musí za každou cenu hádat :), recenze je dobrá. 24 žena, mám ráda box, jsm na chlapy

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou moderovány kombinací umělé a lidské inteligence. Mohou být zveřejněny až po několika hodinách a ty zveřejněné mohou později zmizet. Pokud pošlete stejný (nebo podobný) komentář několikrát, výrazně se tím snižuje pravděpodobnost, že bude někdy publikován.