30.3.15

Hrajte všichni Bloodborne, okamžitě, hned (soutěž)!

Konečně vyšla hra "Bloodborne" pro Playstation 4 (pouze) a já jsem unešen.

Ještě jsem ji zdaleka nedohrál (podle jistých náznaků bych odhadoval, že jsem někde mezi jednou čtvrtinou a jednou třetinou), ale mám za sebou zatím 30 hodin hry a takhle úžasný herní zážitek jsem nezažil přinejmenším... přinejmenším od "Dark Souls" (která byla od stejného japonského šílence, NAROZDÍL od "Dark Souls II").

Mí noví nejlepší kamarádi
"Bloodborne" má všechno to, co jsem obdivoval v prvních "Dark Souls", a co mi chybělo v "Dark Souls 2": Nápaditost, krásu, eleganci, prostorovou konzistenci mapy, okamžiky "Holy Shit!!!", "WTF!!!" i "OMG!!!", a především úžasnou radost z toho, že prozkoumáváte konzistentní, brutálně krásný svět,  autoři vás nemají za debily a i když vás stokrát zabijí, dělají to FÉROVĚ.


Nechci příliš spoilerovat (ani nevím, jestli napíšu recenzi), ale již teď je jasné, že svět "Bloodborne" je obrovský a mimo jiné obsahuje nekonečně mnoho procedurálně generovaných dungeonů, které můžete sdílet s ostatními hráči!

Zde pár ukázek mých co-op úspěchů (samozřejmě spoilery). Kdoví, časem si na ně možná troufnu i sám...





I když jsem hru zdaleka nedohrál, už je mi v tuto chvíli jasné, že jde o naprosto nutnou koupi pro každého majitele PS4 (možná "pro každého, který je plnoletý"). I kdyby zbytek hry byl naprostý shit, těch prvních 30 hodin za to rozhodně stálo.

A abych projevil svůj vděk tvůrcům jistým hmatatelným způsobem, rohozdl jsem koupit si ještě jednu kopii hry za plnou cenu a novinářskou verzi, kterou jsem získal od Alza.cz, darovat jednomu z vás. O výherci rozhodně soutěž:

Pošlete mi obrázek nejstrašnější bytosti ze svých nočních můru. Ten, který mě nejvíce vyděsí / rozesměje / zaujme, vyhrává hru "Bloodborne" pro Playstation 4 (recenzentskou EU verzi, plně funkční, ale bez originální krabičky a DLC kódů).

Pravidla soutěže:

  • Můžete použít pastelky, Photoshop, původní kresbu, digitální koláž, nebo jakékoliv jiné prostředky.
  • Obrázek může být od vás nebo od vašeho kamaráda / příbuzného, ale musí být původní, vytvořený pro tuto soutěž.
  • Na obrázku nesmím být já ani moji psi, protože bych se příliš vyděsil.
  • Obrázek musí být ve formátu JPG nebo PNG a posílejte ho na adresu fffilm_soutez@fuxoft.cz.
  • Výherce si musí hru osobně převzít v Praze nebo mít někoho, kdo si ji za něj převezme (nebudu ji nikam posílat poštou, natož Českou poštou).
  • Uzávěrka soutěže je v pátek 3. dubna ve 23:59 večer.

16 komentářů:

  1. To pravidlo číslo 3 není fér.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já to teda řeknu... "NA ROZDÍL!"

    OdpovědětVymazat
  3. PS4 bohužel nemám, takže mám smůlu, ale dej sem taky nějaký video, kde dostanete na prdel... mluvíš o umírání a z obou videí se to zdá very easy (především ten první impozantní boss)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lehké se to zdá proto, že u těch bossů Franta nejspíš 50x umřel, takže na 51x pokus to už není tak těžké.

      Vymazat
    2. zejmena ma Franta v obou pripadech 2 lidske pomocniky..

      Vymazat
    3. To stejně nic neznamená, když je možnost pochcípat v rámci raidu ve WoW (raid = 25 lidí +), tak u těžké hry asi taky může vychcípat celá trojice. Chci vidět selhání, ne souboje s bossy, které mu téměř ani jednou neuberou...

      Vymazat
    4. JJ: souboje v Souls hrách jsou těžké, u bossů se umírá pořád. Když ale pochopíš mechaniky toho konkrétního boje, tak tě boss ani nemusí trefit, podobně jako ve WoW raidech.

      Vymazat
    5. cela trojice samozrejme pochcipat muze (a jako darkwraith jim to delam rad), nektere souboje v ds2 napr. muze debilni coop player i ucinit obtiznejsimi; ale nelze prilis povazovat bosse porazeneho za pomoci 2 pomocniku (coz je napr. v ds1/2 max) za uspech (jiny nez progress ve hre)

      Vymazat
  4. No ty vole, jeste integrovana reklama na Alzu. Kam jsme se to dostali...

    OdpovědětVymazat
  5. videl jsem nejaka review, jak je to s poctem zbrani? v jednom rikali, ze za celou hru narazili na snad 14 zbrani, ve druhem, ze zbrane maji 2 mody, coz cynickym nahledem = jen potencialne bohatsi moveset bez ohledu na to, jak to vizualne vypada
    jak funguje poise v porovnani s ds1 a ds2? ja drahe jsou invaze v porovnani s ds1/ds2 tozn. existuje neco jako red orb z ds1? v jednom review zminovali, ze pro warp nelze pouzit bonfire ale nejakou specialni lokaci, coz v dusledku znamenalo 2 loading screens pro warp z jednoho bonfire na druhy, pricemz cas loadovani skoro vsichni oznacovali za strasny tozn. 40 s napr. , je tomu tak? jak funguji iframes pri dodge/backstep, nutno zas levelovat nejakou agility nebo rovnou max jako v ds1? fer = ambush neni herni mechanika jako v ds2?

    OdpovědětVymazat
  6. "I když jsem hru zdaleka nedohrál, už je mi v tuto chvíli jasné, že jde o naprosto nutnou koupi pro každého majitele PS4 (možná "pro každého, který je plnoletý")."

    Takže pro všechny tři?

    OdpovědětVymazat
  7. Bloodborne je fakt pecka mám odohraných asi 5 hodín a stojí to za to

    OdpovědětVymazat
  8. Rád bych se zeptal Františka, kdy bude zhruba vyhlášení soutěže o Bloodborne... :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou moderovány kombinací umělé a lidské inteligence. Mohou být zveřejněny až po několika hodinách a ty zveřejněné mohou později zmizet. Pokud pošlete stejný (nebo podobný) komentář několikrát, výrazně se tím snižuje pravděpodobnost, že bude někdy publikován.